| کد خبر: 144988 |

رئیس پلیس راه قزوین خبر داد

ترافیک نیمه‌سنگین در محور مواصلاتی کرج _قزوین

رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: هم‌اکنون ترافیک در محور مواصلاتی کرج _قزوین نیمه‌سنگین بوده و در ساعات بعد از ظهر امروز ترافیک سنگین برای این محور مواصلاتی پیش‌بینی می‌شود.

تین نیوز

رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: هم‌اکنون ترافیک در محور مواصلاتی کرج _قزوین نیمه‌سنگین بوده و در ساعات بعد از ظهر امروز ترافیک سنگین برای این محور مواصلاتی پیش‌بینی می‌شود.

نصرالله بیگلری امروز در گفت‌ وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به وضعیت ترافیک در محورهای مواصلاتی این استان اظهار داشت: هم‌اکنون ترافیک در محور مواصلاتی کرج _قزوین نیمه سنگین بوده و در ساعات بعد از ظهر امروز ترافیک سنگین برای این محور مواصلاتی پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: همچنین ترافیک در محورهای مواصلاتی قزوین_رشت، قزوین_زنجان، قزوین_همدان، قزوین_تاکستان و قزوین_بویین‌زهرا عادی و روان است.

رئیس پلیس راه استان قزوین با اشاره به گزارش هواشناسی ادامه داد: آسمان این شهر صاف و آفتابی بوده و تمام محورهای مواصلاتی این استان باز است و مشکل خاصی در این محورها وجود ندارد.

بیگلری با اشاره به میزان تصادفات در محورهای مواصلاتی استان قزوین تصریح کرد: از روز گذشته تاکنون هیچ‌گونه تصادف منجر به فوت در محورهای مواصلاتی این استان رخ نداده است.

این مسؤول انتظامی عنوان کرد: تردد وسائل‌نقلیه در محورهای مواصلاتی استان قزوین جاری و برقرار بوده و مشکلی در تردد وسائل‌نقلیه وجود ندارد.

رئیس پلیس راه استان قزوین با توصیه به رانندگان وسائل‌نقلیه یادآور شد: رانندگان با هر دو ساعت رانندگی در آزادراه‌ها به مدت 15 دقیقه استراحت کرده و در هنگام خستگی و خواب‌آلودگی از پیمودن ادامه مسیر بپرهیزند و از کمربند ایمنی استفاده کنند.

بیگلری مطرح کرد: رانندگان وسائل‌نقلیه ضمن حرکت با سرعت مطمئنه از سبقت غیرمجاز و انحراف به چپ بپرهیزند و فاصله طولی وسیله‌نقلیه خود را با خودرو جلویی حفظ کنند.

وی با بیان اینکه ورود عابران پیاده به آزادراه‌ها ممنوع است، تصریح کرد: رانندگان از توقف در حاشیه آزادراه‌ها خودداری کرده و برای توقف از استراحتگاه‌های مجاز استفاده کنند.

منبع: خبرگزاری فارس

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.