| کد خبر: 144223 |

در سومین روز هفته دولت:

مرکز کنترل ترافیک استان سمنان در شاهرود راه اندازی شد

فرماندار شاهرود از راه اندازی مرکز کنترل ترافیک استان در این شهرستان به منظور ایجاد شهر هوشمند خبر داد و گفت: برای اجرای این پروژه تاکنون 17میلیارد ریال هزینه شده است.

تین نیوز

  فرماندار شاهرود از راه اندازی مرکز کنترل ترافیک استان در این شهرستان به منظور ایجاد شهر هوشمند خبر داد و گفت: برای اجرای این پروژه تاکنون 17میلیارد ریال هزینه شده است.

سید محمدرضا هاشمی صبح شنبه در سومین روز از هفته دولت و در آیین افتتاح مرکز کنترل ترافیک شاهرود در مجموعه شهرداری این شهر بابیان اینکه141 پروژه با اعتبار 107 میلیارد تومان طی هفته دولت به بهره برداری می رسد یکی از طرح های کاربردی در سطح شهر را ایجاد مرکز کنترل ترافیک برشمرد و ابراز داشت: در مرکز کنترل ترافیک شاهرود 270 دوربین نظارتی و ترافیکی در 65 نقطه از شهر نصب خواهد شد که برای گام نخست در 12 نقطه این اقدام عملیاتی می شود.

وی با بیان اینکه خوشبختانه شاهرود از جمله شهرهای هوشمند برتر در کشور شناخته شده است، افزود: با توجه به اینکه حوادث رانندگی بیشترین قربانی را به خود اختصاص می دهد لذا افتتاح مرکز کنترل ترافیک شاهرود با پایش مستقیم خیابان ها به کنترل ترافیک کمک می کند.

فرماندار شاهرود هفته دولت را فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای نظام برشمرد و ابراز داشت: با نگاهی به سنوات گذشته خوشبختانه از نظر تعداد پروژه در هفته دولت سال جاری 35درصد و از لحاظ اعتبارات 50درصد رشد را شاهد هستیم که نشان می دهد توانستیم در ارائه خدمات شهری و روستایی عملکرد مطلوبی را به نمایش بگذاریم.

از مجموع 141 طرح عمرانی و اقتصادی، 52 پروژه در شاهرود، 9 پروژه در بخش مرکزی، 40 پروژه در بخش بسطام، 17 پروژه در بیارجمند و سه پروژه نیزدر مجموع شهرستان اجرا می شود .

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.