| کد خبر: 141862 |

کارگران کشتی‌سازی ژیانجین چین تعدیل می شوند

گروه کشتی سازی ژیانجین چین به موجب سازمان دهی جدید و کاهش تعداد کارگران، 50 درصد از نیروهای خود را تعدیل می کند.

تین نیوز

گروه کشتی سازی ژیانجین چین به موجب سازمان دهی جدید و کاهش تعداد کارگران، 50 درصد از نیروهای خود را تعدیل می کند.

 
به گزارش گروه بین الملل مانا، یارد کشتی سازی ژیانجین( Zhejiang ) متعلق به گروه کشتی سازی Sinopacific چین که اخیراً و به موجب ورشکستگی تحت فشار جدی قرار گرفته است به منظور سازمان دهی دوباره و کوچک کردن محیط کار دست به تعدیل 50 درصد از نیروهای خود می زند که در حال حاضر 560 نفر هستند.

بر اساس این گزارش، انتظار می رود این یارد خصوصی 300 نفر از کارگران را تعدیل کنند و سفارشات انگشت شمار موجود را با 260 نفر به اتمام برساند.

رسانه‌های محلی گزارش داده‌اند که سفارشات این کشتی‌سازی یک PSV، یک قایق تفریحی و چهار فروند شناور صیادی را دربرمی گیرد که دو فروند از آنها قرار است تا پایان ماه جاری میلادی تحویل داده شود.

این گزارش ادامه داد: سفارش PSV ها یک سری متشکل از پنج فروند شناور است که دو PSV و سه AHTS را شامل می شود و سفارش شرکت تابعۀ فراساحل هوآووی شنزن موسوم به شرکت Salvage شانگهای است. تاریخ تحویل اولیه این شناورها پایان سال 2016 بود که هفت ماه از آن می گذرد.

از سوی دیگر، این کشتی سازی در تاریخ 11 ماه جولای سال جاری میلادی اولین PSV را به سفارش دهنده تحویل داد و بخش دوم در حال تکمیل‌شدن است.

کشتی سازی ژیانجین چین در ماه سپتامبر سال گذشته، مراسم راه‌اندازی اولین PSV را که همراه با مراسم معرفی کشتی AHTS برای Vallianz Holdings سنگاپور بود، برگزار کرد. اما در ماه آوریل سال 2016 میلادی از سوی دادگاهی محلی در شهر Fenghua در استان Zhejiang ورشکسته اعلام شد. 

در زمان اوج، این کشتی سازی چینی در ساخت شناورهای تدارکاتی فراساحل و به موجب رونق داخلی تخصص داشت. این شناور از زمان آغاز فعالیت خود در سال 2003 تا پایان سال 2015 میلادی 207 فروند شناور شامل 151 فروند OSV را تحویل مالکان داده است.

شایان ذکر است، کشتی سازی Yangzhou Dayangاز دیگر شرکت های تابعۀ گروه کشتی سازی Sinopacific در اواخر ماه جولای اعلام ورشکستگی کرد و تمامی عملیات آن متوقف شد. این کشتی سازی بیشتر در ساخت شناورهای فله بر خشک فعالیت داشت.

 

منبع: سايت خبری مانا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.