| کد خبر: 140740 |

برخورد با ساخت و ساز های غیر مجاز در حریم شمالی تهران

قائم مقام شهرداری منطقه یک تهران از برخورد با ساخت و ساز های غیر مجاز در حریم شمالی تهران خبر داد.

تین نیوز

قائم مقام شهرداری منطقه یک تهران از برخورد با ساخت و ساز های غیر مجاز در حریم شمالی تهران خبر داد.

سید علیرضا حسینی صبح سه شنبه در گردهمایی نیروهای حریم بان و شهربان این منطقه با بیان مطلب فوق اظهار داشت: نظارت و کنترل بر ساخت و سازهای واقع در حریم ،ارایه گزارش عملکرد نواحی در خصوص برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز ،نظارت و رصد مصوبات کارگروه حریم و ارایه گزارش محله ای و نظارت دقیق بر اجرای احکام صادره از کمیسیون ماده صد از جمله وظایف مهم ناظران حریم است که باید با دقت و اهتمام بیشتر برای حفاظت از حریم انجام شود.

وی گفت : در بحث حفاظت از شهر و حریم، شهرداران نواحی دارای محدوده جغرافیایی حریم باید به گونه ایی عمل کنند که از بروز تخلف ،پیشگیری و با متخلفان برابر ضوابط و مقررات برخورد کنند.

حسینی خاطر نشان ساخت : آشنایی دست اندرکاران با آخرین رویکردها و سیاست گذاری های مدیریتی می تواند به صیانت از حریم کمک بسزایی بکند تا چالش های این حوزه کاهش یابد.

وی افزود : کمک به ایمنی بخشی شهری وظیفه اصلی و شغل نیروهای حریم بان و شهربان است و عبادت محسوب می شود چرا که جان مردم را حفظ می کند.

قائم مقام شهرداری منطقه یک تهران اضافه کرد : اجرای حصار های کارگاهی و جان پناه بسیاری از مخاطرات پیش رو را از جمله سد معبر مصالح و ریخته شدن مطالح از ارتفاع را رفع کرد.

این مقام مسئول افزود: مهمترین وظیفه کانکس ها کنترل مصالح است و به هیچ عنوان نباید اجازه عبور مصالح در گذرهای حریم داده شود.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.