| کد خبر: 137536 |

اعتصاب‌ کارکنان خطوط ریلی لندن و مشکل برای هزاران نفر

شرکت‌های حمل و نقل ریلی در پایتخت انگلیس در اعتراض به کاهش تعداد لوکوموتیو‌ران‌ها به تنها یک نفر، اعتصاب می‌کنند که مسافران هرروزه ریلی لندن را با مشکلات عدیده‌ای مواجه خواهد کرد.

تین نیوز

شرکت‌های حمل و نقل ریلی در پایتخت انگلیس در اعتراض به کاهش تعداد لوکوموتیو‌ران‌ها به تنها یک نفر، اعتصاب می‌کنند که مسافران هرروزه ریلی لندن را با مشکلات عدیده‌ای مواجه خواهد کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس ، خطوط ریلی پایتخت انگلیس در روز دوشنبه (امروز) اعتصاب 24 ساعته‌ای را آغاز می‌کنند که احتمال می‌رود اختلال بسیاری در آمد و شد مسافران ایجاد کند.

به نوشته سایت شبکه خبری بی‌بی‌سی، کارکنان سه شرکت‌ریلی لندن راهپیمایی اعتراضی به تغییرات در تعداد لوکوموتیو‌ران‌ خواهند داشت که آغاز آن روز دوشنبه است.

گرچه 40 درصد از قطارهای این شرکت‌های ریلی برای جابه‌جایی مسافران فعال خواهند بود و اتوبوس‌ها در همین مسیرها برای جابه‌جایی مسافران حاضرند اما درنتیجه این اعتصاب‌ها اختلال بسیاری در آمد و شد مسافران ایجاد خواهد شد و انتظار می‌رود ده‌ها هزار نفر از مسافران هر روزه قطار شهری لندن به خطوط محدود فعال، هجوم ببرند.

با سیاست‌های دولت انگلیس، شرکت‌های ریلی داخل شهری مجبور خواهند بود تنها با یک لوکوموتیوران حرکت کنند که این مساله برای امنیت مسافران خطرناک است و در اعتراض به این اقدام دولت، کارکنان خطوط ریلی دست به اعتصاب می‌زنند.

چهار ماه پیش از این هم درماه آوریل اعتصاب مشابهی در اعتراض به کاهش تعداد لوکوموتیوران‌ها توسط کارکنان خطوط ریلی پایتخت انگلیس انجام گرفت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.