| کد خبر: 135167 |

مدیر ساخت و توسعه راههای اداره کل راه و شهرسازی قزوین:

پروژه های راهسازی قزوین با پیوست زیست محیطی اجرایی می شوند

مدیر ساخت و توسعه راههای اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: تهیه پیوست زیست محیطی از جمله اولویتهای پروژه های راهسازی در قزوین است.

تین نیوز
مدیر ساخت و توسعه راههای اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: تهیه پیوست زیست محیطی از جمله اولویتهای پروژه های راهسازی در قزوین است.

به گزارش مهر، جعفر قزوینیان ضمن ارایه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در راستای حفظ و اعتلای کیفیت محیط زیست عنوان کرد: مراحل پیشرفت کار در پروژه های ملی دو محور اصلی قزوین- الموت- تنکابن و قزوین- رحیم آباد- کلاچای که در حال احداث هستند، همواره منوط به تهیه و تکمیل مطالعات زیست محیطی بوده است.

وی افزود: حفظ محیط زیست و پرهیز از ایجاد اختلال در زیستگاههای جانوران در منطقه الموت در دستور کار جدی وزارت راه و شهرسازی بوده و در این راستا هزینه های قابل توجهی نیز صرف شده است.

قزوینیان اضافه کرد: یکی از پروژه هایی که با همین هدف طراحی و به اجرا در آمده، احداث تونل شیر کوه به طول ۷۰۰ متر است که با طرح مطالعاتی محیط زیستی به منظور حفظ و آسیب هر چه کمتر به منطقه زیست جانوری الموت در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر ساخت و توسعه راههای استان در ادامه یاد آور شد: ارتقای دانش فنی کارشناسان در جهت حفظ و حراست از منابع طبیعی و محیط زیست در زمان اجرای پروژه های عمرانی از دیگر اقدامات انجام شده بوده است.

قزوینیان تصریح کرد: سعی در بهبود روشهای اجرایی پروژه ها و کنترل کیفی کارخانجات تولید آسفالت، بتن و ... در جهت کاهش اثرات مخرب زیست محیطی از دیگر اقدامات موثر در حفظ محیط زیست است که توسط کارشناسان و ناظران این اداره کل مورد توجه است.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.