| کد خبر: 131450 |

کشتیرانی کروز استرالیا رکورد زد

تین نیوز

بازار کشتیرانی کروز استرالیا طی سال 2016 میلادی نزدیک به 21 درصد رشد کرد و موفق به جابجایی یک میلیون و 281 هزار و 159 مسافر استرالیایی شد.

 

به گزارش مارین تایمز، اتحادیه بین المللی خطوط کشتیرانی کروز، ضمن اعلام این آمار، بیان کرد: این مقدار رشد، بیشترین سطح رشد ثبت شده تا کنون در بازار کشتی‎های کروز استرالیاست.

 

نرخ نفوذ کشتی های کروز استرالیا در سال 2016 میلادی به 5.3 درصد رسید. این میزان به معنی این است که از میان هر 19 استرالیایی یک نفر با کشتی کروز سفر می‎کند که بیشترین مقدار سفر سرانه با کروز در جهان است.

 

تعداد مسافران کشتی کروز در استرالیا از سال 2007 تا کنون با میانگین نرخ 19.4 درصد رشد کرده است. این رقم در سالهای اخیر دو برابر شده است.

 

استرالیا با در اختیار گرفتن 5.2 از سهم بازار مسافران کشتی‎های کروز در سال 2016 میلادی توانست عملکردی بهتر از سایر کشورها در این زمینهداشته باشد. کشورهای آلمان، انگلیس، ایرلند، آمریکا و کانادا بیشترین تعداد مسافران کشتی های کروز را دارند.

 

اتحادیه بین المللی خطوط کشتیرانی کروز اعلام کرد: "محبوب‎ترین سفرهای کروز استرالیایی‎ها سفرهای داخلی از استرالیا به نیوزیلند و جنوب اقیانوس آرام است و 76.6 درصد از مسافران استرالیا را شامل می شود."

 

این رقم نشان می دهد که کشتی ‎های کروز بیش از سایر بخش‎ها در گردشگری استرالیا در حال رشد است. ارزش این بخش 5 میلیارد دلار در سال است که نزدیک به 20 هزار شغل ایجاد کرده است.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.