| کد خبر: 130606 |

مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش‌ایر:

بهره‌برداری از راه‌های هوایی جدید یک غیرممکن را ممکن کرد

تین نیوز

مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش‌ایر بهره‌برداری از راه‌های هوایی جدید و یک طرفه در آسمان ایران را موثر توصیف کرد و گفت: پیش از این قرارگیری هواپیماها در مسیری مستقیم یک آرزوی غیرممکن بود اما توانستیم این غیرممکن را ممکن کنیم.

 

به گزارش ایسنا، محمدتقی جدیدی درباره بهره‌برداری از راه‌های هوایی جدید عنوان کرد: تاثیر بهره‌برداری از راه‌های هوایی جدید منافع زیادی را برای کشور به همراه دارد که نتایج حاصل از آن کاهش مصرف سوخت، افزایش عمر هواپیما و طولانی شدن زمان چک‌های دوره‌ای آن می‌شود.

 

وی با بیان اینکه شرکت هواپیمایی کیش‌ایر گوشه‌ای از اجتماع هوانوردی ایران است، ادامه داد: خوشبختانه با بهره‌برداری از راه‌های هوایی جدید عواید زیادی نصیب ایرلاین‌ها شده، به طوری که حمل و نقل را ساده‌تر کرده است.

 

 جدیدی با تاکید بر اینکه اجرای پروژه مدیریت ایرانشهر اقدامی ملی و مهمبوده وتاثیر این پروژه برای ایرلاین‌ها محسوس است گفت: در گذشته ایجاد مسیرهای مستقیم برای خلبانان یک آرزو بود. به خاطر دارم سال‌ها قبل، بارها از مرکز کنترل فضای ایران درخواست اتصال هواپیما به مسیرهای مستقیم را داشتم اما انگار این یک خواسته غیرممکن بود.

 

وی افزود: در حالی که شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران این غیرممکن را به ممکن تبدیل کرد؛ امروز هواپیماها به راحتی وارد مسیرهای مستقیم و یک طرفه می‌شوند.

 

مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش‌ایر تصریح کرد: امیدوارم با همکاری سایر ارگان‌های نظامی، مناطق ممنوعه کاهش یافته و وارد مسیرهای پروازی کشور شوند تا مسیر هواپیماها کاهش یابد.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.