| کد خبر: 129775 |

مدیرکل بازرگانی و بازاریابی داخلی راه آهن اعلام کرد:

هدف گذاری برای رفع گلوگاه های تخلیه خطوط مانوری بندرعباس

تین نیوز

مدیرکل بازرگانی و بازاریابی داخلی راه آهن از اجرای برنامه افزایش ۲.۶ برابری تخلیه نیمه مکانیزه مواد معدنی در خطوط کلینگر بندرعباس در سال جاری ( معادل ۴.۱ میلیون تن) خبر داد.

 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری سلامی ایران؛ سید مرتضی علی احمدی مدیرکل بازرگانی و بازاریابی داخلی راه آهن درخصوص جلسه هم اندیشی به منظور رفع گلوگاه های تخلیه خطوط مانوری بندرعباس، گفت: این جلسه به منظور تحقق حمل بار ۵۷ میلیون تنی بار داخلی و همچنین افزایش ۲.۶ برابری تخلیه نیمه مکانیزه مواد معدنی در خطوط کلینگر بندرعباس در سال جاری ( معادل ۴.۱ میلیون تن) نسبت به سال گذشته، برگزار شد.

 

وی افزود:دراین جلسه مقرر شد تا شرکت ها و صاحبان کالا در این زنجیره با برنامه ریزی مناسب و براساس تعداد واگن های بارگیری در مبدا شرایط تخلیه را فراهم و راه آهن ناحیه هرمزگان و اداره بازرگانی و معاونت سیر و حرکت نسبت به قبول و اعزام به موقع براساس برنامه تخلیه اقدامات لازم را انجام می دهند.

 

مدیرکل بازرگانی و بازاریابی داخلی بر تنظیم برنامه تخلیه و نظارت کامل راه آهن هرمزگان در جهت اجرای کامل طرح تاکید کرد.

 

گفتنی است؛ جلسه هم اندیشی به منظور رفع گلوگاه های تخلیه خطوط مانوری بندرعباس ، با حضور دبیر انجمن صنفی حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته، مدیران عامل شرکت های حمل و نقل ریلی و با حضور مدیران کل راه آهن هرمزگان، یزد و سیر و حرکت با هدف افزایش ظرفیت تخلیه خطوط کلینگر در اداره کل بازرگانی و بازاریابی داخلی برگزار شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.