| کد خبر: 128810 |

حضور حداکثری مردم در انتخابات، دفاع از منافع ملی است

تین نیوز

استاد دانشگاه تبریز با تأکید بر ضرورت حضور پرشور مردم در انتخابات، گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات، در واقع دفاع از منافع ملی است.

 

به گزارش ایسنا، «سیدمحمدتقی علوی»  با اشاره به اهمیت حضور پرشور مردم در انتخابات پیش‌رو، اظهار کرد: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی ایران، حضور مردم در صحنه‌های مختلف تأثیر فراوانی داشته و حضور سیاسی مردم با بینش و آگاهی در این مقطع حساس نیز در واقع دفاع از منافع ملی کشور است.

 

وی با تأکید بر این‌که اصل حضور مردم در انتخابات مهم است، خاطرنشان کرد: مردم باید قطع‌نظر از کرسی‌ها و گرایش‌های مختلف افراد و کاندیداها، به خاطر دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دفاع از منافع ملی کشور در انتخابات پیش‌رو همانند سال‌های پیش به طور حداکثری مشارکت کنند.

 

این استاد دانشگاه تبریز با اشاره به ویژگی‌های کاندیدای اصلح، تصریح کرد: هر فردی که انتخاب می‌شود قطعاً سکان‌دار اداره‌ی امور اجرایی کشور بوده و باید از سابقه‌ی عملی روشن برخوردار باشد.

 

وی ادامه داد: با این‌که کشور در امنیت کامل قرار دارد اما در محاصره‌ی ناامنی‌های متعدد بوده و با توجه به برنامه‌ریزی گسترده‌ی استکبار جهانی برای ناامید کردن مردم از انتخابات، تحریم‌های اقتصادی و... باید فردی انتخاب شود که بتواند در این برهه‌ی حساس، موفق عمل کند.

 

علوی افزود: مردم نیز با مطالعه در گذشته‌ی افراد و قطع‌نظر از حواشی مختلف، از کاندیداها اطلاعات کسب کرده و فرد اصلح را انتخاب کنند.

 

این استاد دانشگاه تبریز یادآور شد: مردم خودشان آگاه هستند که کدام فرد در این برهه می‌تواند مشکلات مختلف کشور اعم از تولید، اشتغال و... را برطرف کند، سابقه‌ی افراد در این راستا بسیار مهم بوده و مشخص می‌کند که فرد از شعار تا عمل چقدر فاصله دارد.

 

وی تصریح کرد: برخی افراد با شعارهایی که امکان عملیاتی شدن ندارد، قصد جلب آرای مردم را دارند، اما از شعار تا عمل فاصله زیاد بوده و مردم باید با بینش و آگاهی در این راستا انتخاب کنند.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.