| کد خبر: 126599 |

◄ ​تراورس در آیینه سال ۹۵

تین‌نیوز|

مدیرعامل شرکت خدمات مهندسی خط و ابنیه فنی راه‌آهن در پیامی عید نوروز را به کارکنان این شرکت و کلیه فعالان حوزه ریلی تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز؛ مصطفی معینی، رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت خدمات مهندسی خط و ابنیه فنی راه‌آهن (تراورس) به مناسبت سال نو پیامی را در خصوص اقدامات این شرکت در سال 95 و برنامه‌های آن برای سال آینده منتشر کرد و اظهار داشت: تولید 2016 عدد تراورس در یک روز در کارخانه اندیمشک، بهسازی بیش از 600 متر از خطوط متروی تهران - کرج در یک روز، بازسازی بیش از هزار متر از خطوط محور جنوب در یک روز، ساخت 11500 متر اسلب تراک در متروی خط هفت تهران در چهار ماه، نگهداری از بیش از هشتاد درصد خطوط ریلی اصلی کشور با کمترین تعداد سانحه خطی، ساخت زیر سازی و روسازی بخش عمده‌ای از خطوط ریلی جدید کشور و ... تنها بخشی از توفیقات شرکت خدمات مهندسی خط و ابنیه فنی در سال گذشته به شمار می‌رود. متن پیام تبریک مدیرعامل تراورس، به مناسبت فرارسیدن سال نو به شرح ذیل است:

«در فرهنگ والای اسلام، عید به معنای بازگشت به خویشتن و تحول درونی است و طلوع فصل بهار، بیانگر رستاخیز طبیعت و بعثت دوباره زمین و فروردین، ماه آغازین سال نو، بهار دگرگونی طبیعت و تحول و تازگی است. حکایت بهار، حکایت نو شدن، برآمدن و رویش و بالندگی است.
 
فرا رسیدن فصل بهار، همواره نشانی از آغاز جنب و جوش، تلاش، حرکت و پویایی است. سالی که گذشت، علیرغم وجود مشکلات مالی و اقتصادی، برای شرکت پرتلاش و گسترده خدمات مهندسی خط و ابنیه فنی، سالی همراه با موفقیت، تحرک و پویایی بود. همگام با همکاران تلاشگرمان، سرفراز از غرور و سربلندی در عرصه سازندگی و تلاش برای اقدامات زیربنایی در جهت توسعه خطوط ریلی و خدمت‌رسانی به هم‌وطنانمان با کسب موفقیت‌هایی ارزنده سر به آسمان ساییدیم. مواردی همچون:
 
تولید 2016 عدد تراورس در یک روز در کارخانه اندیمشک، بهسازی بیش از 600 متر از خطوط متروی تهران - کرج در یک روز، بازسازی بیش از هزار متر از خطوط محور جنوب در یک روز، ساخت 11500 متر اسلب تراک در متروی خط هفت تهران در چهار ماه، نگهداری از بیش از هشتاد درصد خطوط ریلی اصلی کشور با کمترین تعداد سانحه خطی، ساخت زیر سازی و روسازی بخش عمده‌ای از خطوط ریلی جدید کشور و ... تنها بخشی از توفیقات شرکت خدمات مهندسی خط و ابنیه فنی در سال گذشته به شمار می‌رود.
 
از آنجائی که موفقیت‌های به‌دست‌آمده حاصل کوشش تمامی همکاران تلاشگر و صبور و وظیفه‌شناس و حسن اعتماد مشتریان شرکت است، بر خود لازم میدانم تا ضمن تقدیم بهترین ادعیه و نیکوترین تحیات به مناسبت آغاز سال جدید، تلاش و مساعی شما عزیزان را صمیمانه ارج نهاده و در فصل نیک‌اندیشی و آغاز بهار از خداوند بزرگ مسئلت نمایم تا همه ما را در اطاعت فرمانش قدرت بخشد و در انجام وظایف و مسئولیت‌هایمان در مسیر اعتلای صنعت ریلی و پیشرفت کشور موفق و پیروز گرداند.
 
عید تحول و تازگی بر شما مبارک، سبزه قامت گیتی بر دلتان سبزتر و روزگارتان روشن و بهاری باد.

مصطفی معینی

رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت خدمات مهندسی خط و ابنیه فنی راه‌آهن (تراورس)»


                                      

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.