| کد خبر: 49866 |

بهره برداری از طرحهای بندرگاهی در جزیره کیش تا پایان سال

تین نیوز | طرحهای مهم بندرگاهی، آتش نشانی و توسعه انبارهای کانتینری تا پایان سال در جزیره کیش به بهره برداری می رسند.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش در جمع خبرنگاران گفت: توسعه انبارهای کانتینری برای افزایش واردات و صادرات ، توسعه آتش نشانی بندرگاه ، آبرسانی و برق رسانی به شناورها با بیش از 75 درصد پیشرفت، از طرحهای مهمی است که تا پایان سال 94 به بهره برداری می رسد.

بهبود بهی زادی افزود : در اجرای این طرح ها سرمایه گزاری داخلی انجام و از توان نیروهای داخلی استفاده شده است.

وی گفت: با فعالیت های این شرکت، وسعت فضای سبز جزیره از 400 به 530 هکتار افزایش یافته است و مهمترین مشکل توسعه فضای سبز در جزیره مشکل کمبود آب است به نحوی که از اواخر خرداد و با گرم شدن هوا برای حفظ و توسعه فضای سبز به حدود 16 هزار و 500 متر مکعب آب نیاز داریم.

بهی زادی افزود: برای حل مشکل آب در جزیره تلاش می کنیم 10 هزار متر مکعب آب خریداری کنیم ، چون در زمان اوج مصرف آب ، 8 هزار متر مکعب آب اضافی نیازخواهیم داشت.

وی گفت : با اضافه شدن تصفیه خانه صفین و توسعه دیگر تصفیه خانه های جزیره قسمتی از منابع آب ویژه فضای سبز جزیره با استاندارهای بهداشتی تامین خواهدشد.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش به اجرای طرح مهم تولید سوخت از زباله اشاره کرد و افزود: دراین طرح تاپایان شهریور سالن های مرکز تولید سوخت از زباله ساخته خواهدشد.

وی همچنین گفت: در تلاش هستیم ، مسابقات ارتش های جهان، سیزم را در کیش برگزار کنیم و مسابقه فوتبال امید های ایران و کره جنوبی رادر این جزیره خواهیم داشت.

بهی زادی افزود : استخر مجموعه ورزشی المپیک ، نمایشگاه ایکائو و نمایشگاه صنعت ساختمان نیز بزودی در جزیره کیش افتتاح می شود.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.