بازدید سایت : ۶۷۵۸۰

ثبت بیش از ۴۵۰۰ شناور تفریحی در استان گیلان

معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان گفت: تاکنون بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ فروند شناور تفریحی در استان به ثبت رسیده است.

ثبت بیش از ۴۵۰۰ شناور تفریحی در استان گیلان
تین نیوز

 معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان گفت: تاکنون بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ فروند شناور تفریحی در استان به ثبت رسیده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از اداره کل بنادر و دریانوردی، در نشست هم اندیشی با حضور معاون امور دریایی، افسران کنترل و بازرسی کشتی ها، کارشناسان سوانح، کارشناسان بازرسی و ثبت شناور بندر انزلی و نمایندگان مؤسسات رده بندی شناورها، وضعیت ایمنی شناورهای تفریحی فعال در استان گیلان بررسی شد.

علی کوهساری؛ معاون امور دریایی بندر انزلی اظهار کرد: در این نشست موضوعاتی همچون ضرورت اصلاحات سازه ای، ارتقای تجهیزات ایمنی و بازنگری ظرفیت حمل گردشگران دریایی شناورها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

کوهساری افزود: به روزرسانی دستورالعمل ایمنی شناورهای تفریحی با بهره گیری از نتایج جلسه مذکور به عنوان برنامه کاری آتی کارگروه مدنظر قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به قایق های تفریحی ثبت شده در استان گیلان، خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ فروند شناور تفریحی در استان به ثبت رسیده است.

معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان تصریح کرد: در سال گذشته هزار و ۵۰۰ فروند شناور فاقد هویت به ثبت رسید.

وی با اشاره به گسترش فعالیت های گردشگری دریایی در استان و افزایش تعداد شناورهای تفریحی فعال در این حوزه، گفت: تدقیق نظارت ها بر شرایط ایمنی و فنی شناورها، دانش و صلاحیت خدمه، سطح ایمنی و نحوه مدیریت اسکله های محل فعالیت آنها به منظور ایمن سازی فعالیت یادشده و جلوگیری از بروز سوانح دریایی یک ضرورت تلقی می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.