| کد خبر: 15965 |

در رمضان امسال ۹۰۰ هزار نفر با قطار به مشهد سفر کردند

تین نیوز | مدیرکل راه‌ آهن خراسان‌ رضوی از جابه‌جایی 900 هزار مسافر با قطار در ماه رمضان امسال به مشهد خبر داد.
 
محمدهادی ضیایی‌مهر بیان کرد: جابه‌جایی مسافران و زائران امام رضا (ع) در ماه رمضان امسال با 70 رام و ظرفیت 30 هزار نفر روزانه صورت گرفته که در 30 روز دو هزار و 100 رام با ظرفیت 900 هزار نفر بوده است.
 
وی درباره خدمات‌رسانی به مسافران در تعطیلات عید فطر نیز گفت: به‌کارگیری یک قطار فوق‌العاده از تهران به مشهد با ظرفیت 700 نفر در تاریخ هفت تا 11 مردادماه و یک قطار اهواز به مشهد در تاریخ هشتم مردادماه با ظرفیت 246 نفر ویژه تعطیلات عید فطر انجام شد.
 
ضیایی‌مهر خاطرنشان کرد: جابه‌جایی مسافران و زائران قبل از ماه مبارک رمضان با 82 رام و ظرفیت 36 هزار نفر روزانه انجام شده است.
 
وی افزود: در مجموع جابه‌جایی مسافران قبل از ماه رمضان با دو هزار و 296 رام و ظرفیت حدود یک میلیون نفر طی 28 روز صورت گرفته است.
 
مدیرکل راه‌آهن خراسان‌رضوی همچنین از ظرفیت 43 هزار و 336 نفری جابه‌جایی مسافر در روزهای پس از ماه رمضان و تا پایان تابستان 93 خبر داد و گفت: تعداد 82 رام در این مدت به جابه‌جایی مسافران خواهند پرداخت که این ظرفیت، مشابه میزان سال گذشته است.
 
وی با بیان اینکه هم‌اکنون قطار مسافری در 26 شهر و مرکز استان تعریف شده و تردد می کند، از تهران، اصفهان، تبریز، اهواز، زنجان، قزوین، کرج، کاشان، قم، یزد، کرمان، بندرعباس، ملایر، اراک، شوشتر، شیراز، سمنان، شاهرود، طبس، سرخس، نیشابور، آزادور، تربت‌حیدریه، خواف، طبس و ساری به عنوان شهرهایی که قطار مسافری در آن‌ها تردد می‌کند، نام برد.
 
ضیایی‌مهر با اشاره به فعالیت 175 آژانس‌ فروش بلیت در سطح استان خراسان و 130 آژانس در سطح مشهد، اظهار کرد: پیش‌فروش بلیت‌های مرداد ماه در تاریخ 1393.4.25 صورت گرفته است.
 
وی ادامه داد: تعداد بلیت قطارهای مسافری فروش از طریق اینترنتی و از طریق آژانس‌های فروش بلیت Online بوده و اختصاص خاصی نداشته است. َ

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.