| کد خبر: 261914 |

۲۹ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر یزد اضافه شد

شهردار یزد گفت: آیین رونمایی از اتوبوس ها و ون های خریداری شده و تاکسی های نوسازی شده شهرداری یزد با حضور مسئولان شهری در محل میدان تاریخی امیرچخماق برگزار شد.

تین نیوز

ابوالقاسم محی الدینی پنجشنبه سی ام شهریور ماه در حاشیه رونمایی اتوبوس ها و ون های خریداری شده شهرداری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای تأمین سرویس مدارس از ماه ها قیل به دنبال تأمین نیاز آموزش و پرورش برای سرویس مدارس بودیم.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، محی الدینی افزود: آموزش و پرورش یزد درخواست دو هزار و ۳۰۰ سرویس سواری و ۴۰۰ مینی بوس بود که تا به این لحظه بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ سرویس سواری، و حدود ۴۰۰ سرویس مینی بوس تهیه و در اختیار آموزش و پرورش و مدارس قرار گرفته است.

شهردار یزد تصریح کرد: مشکل خاصی برای تأمین مابقی نیاز آموزش و پرورش استان برای تأمین سرویس های مدارس وجود ندارد، و اگر مدیران مدارس و مسئولان آموزش و پرورش همکاری کنند در روزهای آینده قراردادهایی که لازم است را با مجموعه شرکت های حمل ونقل خواهیم داشت.

محی الدینی اضافه کرد: قیمت های مناسب با هماهنگی آموزش و پرورش استان و شرکت های هماهنگی بسته و اعلام شد.

وی با اشاره به اهمیت تقویت حمل ونقل عمومی، تصریح کرد: امروز شاهد رونمایی از ۲۹ دستگاه ون تحویل گرفته شده از مجموع ۹۵ دستگاه ون خریداری شده هستیم و به زودی در مدت چند ماه آینده ۳۰ دستگاه ون به ناوگان حمل و نقل عمومی اضافه خواهد شد.

شهردار یزد اضافه کرد: از سال گذشته تاکنون ۲۵۰ دستگاه تاکسی شهری نوسازی شده، و ۲۹ دستگاه اتوبوس خریداری شده است که تاکنون ۱۵ دستگاه تحویل گرفتیم و امروز به ناوگان حمل ونقل عمومی یزد اضافه می شود، و از ابتدای مهرماه با ۱۲۰ دستگاه اتوبوس و ۱۲ مینی بوس در خطوط تعیین شده سرویس دهی صورت می گیرد.

در ادامه عزیزالله سیفی، رئیس شورای اسلامی شهر یزد تاکید کرد: امروز شاهد بهره برداری از ناوگان و اتوبوس های جدید شهری هستیم، ۱۵ دستگاه اضافه شد و ۲۵ دستگاه ون جهت برای سرویس دهی مدارس به صورت با اتوبوس ها در اختیار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ۲۵۰ تاکسی نیز برای استفاده مردم و همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید سازماندهی شده است تا در مسیر استفاده شهروندان قرار گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: امید است که با تأمین این خودروها، اتوبوس ها، ون ها و سایر وسایل آماده سازی شده مشکلی در سرویس دهی مدارس و دانشگاه های استان نداشته باشیم.

به گزارش ایمنا، روز گذشته در صحن علنی شورای اسلامی شهر یزد بنا به پیشنهاد شهرداری و موافقت شورای اسلامی شهر یزد، روزهای اول و سوم مهرماه استفاده از حمل ونقل عمومی، اتوبوس ها و مینی بوس ها در سطح شهر رایگان اعلام شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.