| کد خبر: 40935 |

◄ ۲۲ هزار صندلی در ناوگان حمل و نقل هوایی / نظارت بر آژانس های هواپیمایی مشکل است

تین نیوز | رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه 22 هزار صندلی در ناوگان حمل و نقل هوایی داریم، گفت: تاکنون برای حدود 1500 پرواز فوق‌العاده، مجوز صادر شده که تعداد دیگری هم به زودی صادر می شود.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، علیرضا جهانگیریان در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه نظارت به طور کامل بر آژانس‌هایی که از سازمان هواپیمایی مجوز گرفته‌اند، انجام می شود، اظهار کرد: البته تعداد زیادی از مراکز و سایت‌های فروش غیرمجاز بلیت فعالیت می کنند که نه از سازمان و نه از هیچ مرکز دیگری مجوز ندارند.

وی با تاکید بر اینکه نظارت بر این بخش ها به راحتی امکان پذیر نیست، گفت: ما به طور غیر رسمی عملکرد این مراکز را تحت نظارت قرار دادیم و تلاش می کنیم با همکاری قوه قضاییه و سازمان گردشگری، وضعیت این مراکز را ساماندهی کنیم.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، تصریح کرد: به دلیل تعداد زیاد این آژانس ها، نظارت بر آنها با مشکل همراه است، این در حالی است که در ایام پیک سفرها، با توجه به محدودیت صندلی و بلیت، ناهماهنگی‌ و بی‌نظمی‌هایی نیز مشاهده می شود.

جهانگیریان، از آغاز فروش بلیت هواپیما برای سفرهای نوروزی از امروز خبر داد و گفت: بیش از 22 هزار صندلی در ناوگان حمل و نقل هوایی داریم که پذیرای مسافران نوروزی هستند.

وی درباره تعداد پروازهای فوق العاده در ایام نوروز، اظهار کرد: بخشی از مجوز پروازهای فوق‌العاده صادر شده است اما به دلیل مشکلاتی که در بخش ظرفیت‌های فرودگاهی داریم، در ایام نوروز ارائه خدمات در فرودگاه های امام و مهرآباد با مشکل همراه است.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، در پایان گفت: تاکنون برای حدود 1500 پرواز فوق‌العاده مجوز صادر شده است و تعداد دیگری هم به زودی صادر می‌شود.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.