| کد خبر: 272398 |

رپرتاژ آگهی؛

◄ ترفند محرمانه نهال گشت برای جذب مشتریان دائمی

چرا بسیاری از گردشگران با وجود این که می‌توانند خودشان بلیط هواپیما و اتاق هتل رزرو کنند اما هنوز از آژانس‌های گردشگری تور می‌‌خرند؟ به دلیل آن که در عصر جدید صنعت گردشگری، آژانس‌های مسافرتی به جای تور، به گردشگران «حس سفر» می‌فروشند.

تین نیوز

چرا بسیاری از گردشگران با وجود این که می توانند خودشان بلیط هواپیما و اتاق هتل رزرو کنند اما هنوز از آژانس های گردشگری تور می خرند؟ به دلیل آن که در عصر جدید صنعت گردشگری، آژانس های مسافرتی به جای تور، به گردشگران «حس سفر» می فروشند. یعنی آژانس های گردشگری تلاش می کنند که شما منحصر به فردترین تجربه سفر را در مقایسه با سایر گردشگران تجربه کنید. در ادامه می خواهیم به شما بگوییم که چگونه می توانید بهترین حس سفر را از آژانس های گردشگری بخرید.

شما باید سفری را تجربه کنید که می خواهید

تصور کنید سفرتان دقیقا همان چیزی باشد که می خواهید. این تصور زمانی واقعی می شود که آژانس گردشگری در حین ارائه مشاوره، مطمئن شود که مقصد مورد نظر شما و خدمات تور، مطابق با انتظارات شما باشد. حتی گاهی اوقات مسافران پس از دریافت مشاوره، مقصدشان را تغییر می دهند. چرا که متوجه می شوند با بودجه سفرشان می توانند به مقاصد جذاب تری سفر کنند. به عنوان مثال در عید فطر ۱۴۰۳، یکی از مشتریان تور شیراز، بعد از مقایسه قیمت تور کیش با تور شیراز، مقصدش را به کیش تغییر داد.

عواقب ترسناک سفر بدون شناخت کافی از مقصد

در سفرهای داخلی ممکن است چندان مشکلی با ناشناخته بودن مقصد نداشته باشید. اما در سفرهای خارجی، اگر کسی نکات ضروری قبل از سفر را به شما نگوید، پول، انرژی و زمان تان هدر می رود. به عنوان مثال در سفر به سنگاپور، اگر آدامس همراه خود داشته باشید، شما را به کشور راه نمی دهند. در نتیجه باید با پرواز بعدی به ایران بازگردید. چرا که آدامس و جویدن آن در سنگاپور ممنوع است. این فقط یکی از هزاران مشکلی است که در اثر عدم دریافت مشاوره قبل از سفر پیش می آید.

آیا در سفر، احساس ارزشمند بودن می کنید؟

احساس ارزشمند بودن در مقصد یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر حس سفرتان، است. به عنوان مثال در صورت سفر به مقصدی مانند آفریقای جنوبی با نهال گشت، برای ورود به هتل، نیاز به ایستادن در هیچ صفی ندارید. اما مسافران بقیه آژانس های گردشگری جلوی در هتل صف کشیده اند و باید منتظر ورودشان به هتل باشند. علاوه بر این اگر شما بدانید که برای هر مشکلی در سفر، یک پشتیبان دارید، حس سفر بهتری تجربه می کنید.

حس منحصر به فرد سفر با آژانس مسافرتی دلسوز

کارشناسان آژانس گردشگری نهال گشت تلاش می کنند تا مسافران از خطرات و مشکلات سفر مصون بمانند. به عنوان مثال، یکی از همراهان همیشگی نهال گشت در ترکیه با تمام شدن دلارهایش مواجه شد. سپس خانواده او در ایران پول شان را به دست کارشناسان آژانس رساندند و کارشناسان از طریق کانال های ارتباطی شان، جلوی در هتل پول های ارسالی را به دست مسافر رساندند. در نتیجه پشتیبانی از مسافر در حین سفر یکی از عوامل موثر بر حس سفر است. به همین دلیل کارکنان هتل یا تور لیدر در مقصد با مسافران آژانس گردشگری نهال گشت رفتار محترمانه و خاص تری دارند.

اگر لازم نیست، چرا به شما تور بفروشیم؟

سفر به بعضی از مقاصد به قدری راحت است که برای رفتن به آن نیاز به خدمات تور ندارید. کارشناسان نهال گشت همواره این موضوع را در نظر می گیرند که خدماتشان مانند رزرو بلیط هواپیما، قطار یا اتوبوس، انواع اقامتگاه بوم گردی یا هتل، انواع گشت های شهری همراه با راهنمای محلی، بیمه مسافرتی و ویزا، سفر شما را راحت تر کند. در غیر این صورت راه های بی دردسر تر از سفر با تور را به شما پیشنهاد می دهند.

آژانس مسافرتی نهال گشت

 

آژانس گردشگری خوب پس از سفر شما را رها نمی کند

به صورت عادی رابطه مسافران با آژانس های گردشگری، پس از سفر به پایان می رسد. اما نهال گشت پس از پایان سفر نظرات همراهان را درباره خدمات می پرسد. گاهی اوقات مشکلات سفرشان را با کارشناسان در میان می گذارند و آن ها برای مسافران بعدی مشکل را رفع می کنند. به عنوان مثال کارشناسان نهال گشت در کاروان های کربلا، همواره نظر زائران درباره نحوه مدیریت کاروان را می پرسند و در صورت نیاز در رفتار مدیر کاروان اصلاح انجام می دهند. گاهی اوقات نیز کارشناسان می شنوند که مسافران می خواهند از خدمات نهال گشت برای سفرهای بعدی شان استفاده کنند. به عنوان مثال همواره مسافران تور آفریقای جنوبی، از نهال گشت خواسته اند که تور لیدر در مقصد بعدی نیز همراه شان باشد.

چگونه به خانواده ۴۵۰۰۰ نفری نهال گشت بپیوندید؟

شما می توانید شبکه های اجتماعی، تماس تلفنی، وبسایت و یا حضور در شعب آژانس را برای آشنایی بیشتر با نهال گشت انتخاب کنید. می توانید صفحه اینستاگرام نهال گشت را به آدرس nahalgasht@ برای اطلاع از جدید ترین تخفیف ها دنبال کنید. همچنین می توانید از طریق شماره ۱۸۳۰-۰۲۶ از کارشناسان نهال گشت مشاوره بگیرید. در وبسایت nahalgasht.com نیز راهنمای سفر با تورها و قیمت پکیج های مختلف قابل مشاهده است. شعب آژانس گردشگری نهال گشت در کرج و تهران نیز میزبان پذیرایی از حضور شما هستند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.