| کد خبر: 259860 |

برگزاری جلسه مشترک ستادهای مرکزی اربعین ایران و عراق

جلسه مشترک رئیس ستاد اربعین ایران و وزیر امور داخله عراق با محوریت مسائل پیاده روی زائرین اربعین حسینی تشکیل شد.

تین نیوز

جلسه مشترک رئیس ستاد اربعین ایران و وزیر امور داخله عراق با محوریت مسائل پیاده روی زائرین اربعین حسینی تشکیل شد.

 به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، جلسه مشترک فی مابین ستادهای مرکزی اربعین ایران و عراق با حضور عبدالامیر الشمری وزیر امور داخله عراق و سید مجید میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور و رئیس ستاد اربعین ایران، محمد کاظم آل صادق سفیر ایران در عراق، کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر ایران، مرتضی ضامنی رئیس قرارگاه حمل و نقل مرزی اربعین، سردار محمد شرفی جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا، نظری رئیس قرارگاه زیر ساخت اربعین و تنی چند از مقامات ایرانی و عراقی جهت بررسی مسائل و رفع مشکلات احتمالی آئین جهانی پیاده روی زائران اربعین حسینی تشکیل شد.

بر اساس این گزارش، با موافقت طرفین مقرر گردید جهت شناسایی و رفع مشکلات این رویداد بزرگ و ارائه خدمات مطلوب و بهتر به زائرین ابا عبدالحسین(ع) در ایام اربعین، قرارگاه‌های تخصصی در هر حوزه بصورت مشترک تشکیل و موضوعات بصورت تخصصی‌تر مورد ارزیابی، بررسی و برنامه‌ریزی دقیق قرار گیرد.

لزوم ارائه خدمات مناسب به زائران در گذرگاه‌های مرزی مهران – زرباطیه

همچنین مرتضی ضامنی رئیس قرارگاه مرکزی حمل و نقل مرزی اربعین به همراه مسئول ستاد اربعین سفارت ایران در عراق در محور استان واسط و نمایندگان شهرداری تهران جلسه‌ای مشترک با محمد جمیل المیاحی استاندار واسط عراق، فرماندار بدره و شهرداران بدره و زرباطیه به منظور بررسی وضعیت حمل و نقل اربعین در استان واسط داشتند.

بر اساس این گزارش، در این جلسه عنوان شد که یک سری مسایل و مشکلات در مرز زرباطیه و مهران وجود دارد که نیاز است با هماهنگی مسوولان ایران و عراق این مشکلات رفع شود.

بنابراعلام روابط عمومی قرارگاه مرکزی حمل ونقل مرزی اربعین حسینی(ع)، در این نشست همچنین تعیین محل اسکان و محل پشتیبانی ناوگان در شهر کوت عراق مورد بررسی و پس از آن از گذرگاه مرزی مهران به خاک عراق بازدید بعمل آمد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.