| کد خبر: 17605 |

از یکشنبه ۲۶ مرداد آغاز می‌شود؛

◄ عرضه بلیت قطارهای رجا برای مرحله پایانی سفرهای تابستانی

تین نیوز | فروش بلیت قطارهای مسافری داخلی شركت حمل و نقل ریلی رجاء، برای حدفاصل تاریخ‌های اول شهریور لغایت دهم مهر ماه سال۱۳۹۳ ، از ساعت ۶ صبح روز یكشنبه ۲۶ مرداد ماه ۹۳،  از طریق سامانه‌های اینترنتی و «هم‌قطار» رجاء آغاز می‌شود.
 
به گزارش تین نیوز از روابط عمومی رجاء، متقاضیان سفر با قطار، با داشتن كد كاربری می‌توانند عملیات خرید خود را از طریق سایت فروش اینترنتی رجاء به نشانی http://ticket.raja.ir و سامانه «‌هم‌قطار» (فروش موبایلی بلیت قطار) انجام دهند.
 
علاقه‌مندان به خرید از طریق سامانه «هم‌قطار»، می‌توانند برای دریافت نرم‌افزار خرید به سایت رجاء مراجعه كرده یا از طریق USSD ، اپراتورهای همراه اول با وارد كردن كد #۷۹۷*۷۲۰* و اپراتورهای رایتل و ایرانسل با وارد كردن كد #۷۹۷* اقدام به خرید كنند.
 
در فروش اینترنتی بلیت قطار و سامانه «هم‌قطار»، علاوه بر این كه امكان پرداخت از طریق كلیه كارت‌های عضو شبكه شتاب با داشتن رمز دوم امكان پذیر است، شرایط لازم نیز برای گرفتن پرینت در همان لحظه و هر مكان وجود دارد و نیازی به مراجعه به دفاتر فروش بلیت قطار قبل یا بعداز  آن نیست.
 
براساس این خبر فروش بلیت قطارهای مسافری از طریق نمایندگی‌های مجاز فروش برای بازه زمانی فوق، از ساعت ۸:۳۰ صبح روز یكشنبه ۲۶ مرداد ماه آغاز می‌شود.
 
عملیات فروش بلیت قطارهای بین‌المللی (تركیه) نیز از ساعت ۱۲ ظهر همین روز، از طریق نمایندگی‌های مجاز فروش سراسر كشور انجام می‌شود.
 
رجاء از هم وطنان گرامی درخواست كرد: بعد از دریافت بلیت، بلافاصله مندرجات آن را با درخواست ارائه شده مطابقت داده و در صورت مشاهده هرگونه مغایرت، سریعاً موضوع را به اپراتور فروش اطلاع دهند و از اصلاح آن اطمنان حاصل كنند.
 
بلیت‌های غیرهمنام یا مخدوش از درجه اعتبار ساقط بوده و دارندگان این‌گونه بلیت‌ها، مسافر بدون بلیت تلقی می‌شوند و از سوار شدن آنها به قطار جلوگیری به عمل خواهد آمد.
 
هم وطنان گرامی برای كسب اطلاعات بیشتر در خصوص سفر با قطارهای رجاء اعم از: نشانی دفاتر فروش، قیمت بلیت، موجودی بلیت و ... می‌توانند به صورت شبانه‌روزی با تلفن‌های ۱۵۳۹ ( از تهران ) و ۵۵۶۵۱۴۱۵-۰۲۱ ( از شهرستان‌ها ) تماس گرفته یا به سایت اینترنتی این شركت به نشانی : www.raja.ir مراجعه كنند.
 
شماره پیامك ۳۰۰۰۱۳۹ شركت رجاء نیز آماده دریافت نظرات، انتقادات و پیشنهادهای متقاضیان خرید بلیت و سفر با قطارهای این شركت می‌باشد.
 
 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.