| کد خبر: 264437 |

◄ توسعه سیستم مدیریت ترافیک هوایی شهری در دبی

کمپانی های ایو و کوکیجار قراردادی با کمپانی سوئدی به نام Vertiport امضا کرده اند تا سیستم پشتیبانی این شرکت ها را بر عهده بگیرد.

تین نیوز

کمپانی های ایو و کوکیجار قراردادی با کمپانی سوئدی به نام Vertiport  امضا کرده اند تا سیستم پشتیبانی این شرکت ها را بر عهده بگیرد.

این توافق در حالی صورت می گیرد که کوکیجار به همراه شریک محلی خود ایر شاتو، در حال آماده سازی برای به نمایش گذاشتن اولین مرکز پیشرفته ای به اسم هاب دبی با هشت طبقه پارکینگ و یک FATO در فرودگاه آل مکتوم،  در قسمت دبی جنوبی هستند.

سیستم Eve’s Urban ATM  (مدیریت ترافیک هوایی) به عنوان بخشی از چشم انداز بزرگ کوکیجار و   Air Chateau  برای دبی پذیرفته شده است.  

این چشم انداز یک برنامه پیاده سازی مرحله ای است که در آن شبکه های پورت های عمودی از طریق سیستم خودپرداز شهری به اسم Eve's Urban ATM متصل می شوند تا از عملیات ایمن و مقیاس پذیر حمل و نقل هوایی شهری (UAM) پشتیبانی کنند  که مسیری را برای تجاری سازی در سال های 2025-2026 فراهم می کند.

تحرک هوای شهری به زیرساخت های موجود در فضای پایین تر هوایی و همچنین نقاط برخاست و فرود قابل دسترس و رتیپورت ها متکی است.

 راب ویور، مدیر توسعه کسب و کار جهانی Urban ATM در Eve Air Mobility گفت: راه حل Eve’s Urban ATM  مجموعه نرم افزاری یکپارچه ای را ارائه می دهد که یک اکوسیستم eVTOL کارآمد و قابل پیش بینی را امکان پذیر می کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.