| کد خبر: 261278 |

◄ هواپیمایی آتا از مسافران نجف با اهدای بلیت رایگان دلجویی کرد

هواپیمایی آتا از بازگشت هزینه به مسافران پرواز نجف - تهران که شب گذشته مجبور به تحمل چندین ساعت تاخیر در فرودگاه نجف شدند، خبر داد و گفت: یک بلیت رایگان به مقصد مشهد مقدس نیز به مسافران این پرواز اختصاص یافت.

تین نیوز

هواپیمایی آتا چهارشنبه 15 شهریور با اشاره به تاخیر پرواز ۶۶۳۶ از مبدا نجف به تهران در شب اربعین طی اطلاعیه ای اعلام کرد: پرواز دیروز به علت نقص فنی بعد از تاکسی به سمت باند به رمپ بازمی گردد و تلاش مجدد خلبان برای مسافرگیری مجدد هم بی نتیجه ماند.

 

به گزارش تین نیوز، مسافر پرواز ۶۶۳۶ نجف - تهران هواپیمایی آتا که روز گذشته مجبور به تحمل ساعت ها تاخیر در فرودگاه نجف برای بازگشت به تهران شد، در تماس با خبرگزاری ایرنا گفت: از ساعت ۴ بعدظهر روز گذشته در فرودگاه نجف حاضر شدیم تا برای پرواز ساعت ۷ شب هواپیمایی آتا به مقصد تهران آماده باشیم اما این پرواز با تاخیر طولانی انجام شد و در مدت زمان تاخیر نماینده آتا در فرودگاه نجف حاضر نبود و پاسخی هم برای مسافران نداشتند.

براساس اعلام مسافران تا ساعت ۲۳ شب گذشته به وقت نجف حتی تلفن های شرکت آتا هم پاسخ مسافران را نداد و در شب اربعین مسافران خسته از پیاده روی اربعین در فرودگاه نجف سرگردان بودند و بدتر اینکه ۲ بار با وعده پرواز ما را سوار هواپیما کرده و مجدد پیاده کردند.

هواپیمای آتا که بعد از ۲ بار مسافرگیری نافرجام، موفق به انجام پرواز شد و ساعت ۲ صبح در فرودگاه امام به زمین نشست با عدم همراهی مسافران روبرو شد و مسافران تا ساعت ها به نشانه اعتراض از هواپیما پیاده نشدند و همچنان کسی پاسخگو نبود؛ اطلاعیه در این راستا صادر کرد.

بنا به این اطلاعیه هواپیمایی آتا چهارشنبه 15 شهریور با اشاره به تاخیر پرواز ۶۶۳۶ از مبدا نجف به تهران در شب اربعین طی اطلاعیه ای اعلام کرد: پرواز دیروز به علت نقص فنی بعد از تاکسی به سمت باند به رمپ بازمی گردد و تلاش مجدد خلبان برای مسافرگیری مجدد هم بی نتیجه ماند.

این اطلاعیه می افزاید: بعد از اینکه هواپیما برای بار دوم نتوانست تیک آف داشته باشد، بلافاصله هواپیمای دیگری جایگزین شد که میزان تاخیر شکسته شود.

هواپیمایی آتا ضمن دلجویی از مسافران این پرواز خبر داد: ضمن بازگشت کامل هزینه این سفر یک سفر رایگان به مشهد مقدس نیز به مسافران داده خواهد شد.

سهیل قیاسی مدیرعامل هواپیمایی آتا سه هفته پیش در نشست خبری در پاسخ به ایرنا درباره اینکه چه تعهدی نسبت به عدم تکرار تاخیرهای مکرر در مراسم اربعین امسال دارید گفته بود: با هدف جلوگیری از تاخیرهایی که پیش تر در پروازهای آتا تکرار می شد یک هواپیمای ۱۶۰ نفره را به عنوان هواپیمای پشتیبان برای پروازهای اربعین اختصاص دادیم که بیسِ پروازی آن احتمالاً در فرودگاه امام خمینی و اگر پارکینگ فرودگاه امام ظرفیت نداشته باشد در مهرآباد است.

با این حال این شرکت هواپیمایی در مراسم اربعین امسال تاکنون چندین تاخیر بالای ۴ ساعت داشته است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.