| کد خبر: 134691 |

چهار فرودگاه انگلیس در زمره بدترین فرودگاه های جهان

فرودگاه های گت ویک لندن، منچستر، استنستد در میان پنج فرودگاه از بدترین فرودگاه ها و فرودگاه ادینبورو نیز در میان ده فرودگاه از بدترین فرودگاه های جهان جای گرفتند.

تین نیوز

فرودگاه های گت ویک لندن، منچستر، استنستد در میان پنج فرودگاه از بدترین فرودگاه ها و فرودگاه ادینبورو نیز در میان ده فرودگاه از بدترین فرودگاه های جهان جای گرفتند.

 

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما از لندن، چهار فرودگاه انگلیس در میان ده فرودگاه از بدترین فرودگاه های جهان قرار دارند. 

 

روزنامه دیلی اکسپرس نوشت: در فهرست بدترین فرودگاه های جهان که ایرهلپ (AirHelp)، رده بندی کرده است، فرودگاه های گت ویک (Gatwick) لندن، منچستر، استنستد در میان پنج فرودگاه از بدترین فرودگاه ها و فرودگاه ادینبورو نیز در میان ده فرودگاه از بدترین فرودگاه های جهان جای گرفت. 
 
در این بررسی، چگونگی عرضه خدمات پروازی و نیز کیفیت تسهیلات فرودگاهی در 76 فرودگاه جهان بررسی شده است؛ در این بررسی همچنین فرودگاه هیثروی لندن، در میان 20 فرودگاه برتر جهان، در کنار سان فرانسیسکو و ونکوور قرار می گیرد.
 
 
به نوشته دیلی اکسپرس، براساس این رده بندی، فرودگاه های چانگی سنگاپور، مونیخ آلمان و هنگ کنگ بهترین فرودگاه های جهان و فرودگاه کویت، بدترین فرودگاه جهان معرفی شده است. 
 
دیلی اکسپرس نوشت: همچنین شرکت های هواپیمایی بررسی شدند که بریتیش ایرویز، هواپیمایی انگلیس، در میان 87 شرکت هواپیمایی، در رده هفتم قرار گرفت. شرکت هواپیمایی سنگاپور نیز، بهترین شرکت هواپیمایی جهان نام گرفت.

 

منبع: خبرگزاری صداوسیما

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.