بازدید سایت : ۳۰۴۳۱

طرح مجموعه شهری همدان ارتباطی به حریم سیاسی و تقسیمات کشوری ندارد

طرح مجموعه شهری همدان ارتباطی به حریم سیاسی و تقسیمات کشوری شهرستان‌های همجوار همدان ندارد.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: طرح مجموعه شهری همدان ارتباطی به حریم سیاسی و تقسیمات کشوری شهرستان های همجوار همدان ندارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، ایوب اسدالهی درباره ابلاغ طرح مجموعه شهری همدان ، اظهار کرد: در این زمینه برخی رسانه ها برداشت ناقصی از موضوع داشته اند که به اطلاع مردم شهرستان بهار می رساند «مجموعه شهری و شاخص هـای آن» در جلسه مورخ ۱۳۸۸/۰۲/۳۱ تصویب شد.

وی تصریح کرد: این تعریف براساس مصوبه هیأت وزیران مورخ ۱۳۷۴/۰۷/۲۶ و به منظور امکان و ایجاد برنامه ریزی واحد برای شهر تهران و سایر شهرهای بزرگ کشور صورت گرفته است.

اسدالهی ادامه داد: براساس این مصوبه «تمامی شهرهای کشور» به صورت مجموعه هایی درنظر گرفته می شوند تا برنامه ریزی های منطقه ای با مدیریت یکپارچه و مدیریت در توزیع متناسب زیرساخت ها در یک پهنه و منطقه صورت پذیرد و از تمرکز خدمات در شهر مرکزی جلوگیری شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان خاطرنشان کرد: از این گذشته مباحث پدافند غیرعامل هم بر این نکته تأکید دارد و یکی دیگر از اهداف آن توزیع متناسب جمعیت و فعالیت و توسعه پایدار در این محدوده است.

وی با تأکید بر اینکه صرفاً شهرهای پیرامونی با شهر مرکز یکپارچگی اقتصادی، اجتماعی و خدماتی خواهند داشت، بیان کرد: طرح مجموعه شهری، ارتباطی به حریم سیاسی و تقسیمات کشوری شهرستان های همجوار همدان نداشته و این برداشت ناقص رسانه ای بوده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.