| کد خبر: 198882 |

◄ کسب جایزه دو شرکت موسسه صندوق پس انداز در نخستین دوره ملی لجستیک

دو شرکت تابعه موسسه صندوق پس انداز کارکنان راه آهن در نخستین دوره ملی لجستیک و زنجیره تامین جایزه کسب کرد.

تین نیوز

نخستین دوره جایزه ملی لجستیک و زنجیره تامین با همکاری دانشگاه امیرکبیر، وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت راه و شهرسازی در مرکز همایش‌های دانشگاه صنعتی امیرکبیر با حضور مسئولان، اساتید و شرکت‌های برتر برگزار شد که دو شرکت از شرکت‌های تابعه موسسه صندوق پس انداز کارکنان راه آهن برگزیده و موفق به کسب لوح تقدیر شوند.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی موسسه صندوق پس انداز کارکنان راه آهن، در رویداد استارتاپی این مراسم که ۱۷ مهرماه برگزار شد، استارتاپ ورسک موفق شد از بین ۴۸ شرکت کننده، به عنوان استارتاپ برگزیده حمل و نقل و لجستیک معرفی و تقدیر شد.

استارتاپ ورسک ارائه دهنده خدمات ردیابی آنلاین واگن های باری در ایران و ۱۶ کشور آسیا میانه و حوزه بالتیک است که به گفته مسیولان این استارتاپ به زودی خدمات جدیدی از این استارتاپ در اختیار صاحبان کالا و شرکت های حمل و نقل ریلی قرار خواهد گرفت.

همچنین در بخش دیگر، شرکت راه آهن کشش موفق به کسب جایزه و اخذ گواهینامه از نخستین دوره ملی لجستیک و زنجیره تامین شد.

در سالیان اخیر ظهور فناوری‌های نوین و ایجاد تحولات در بازارهای جهانی، مدیریت زنجیره تأمین را پیش از پیش ضروری ساخته است ، بطوریکه سازمان های مختلف برای ایجاد و حفظ و جایگاه رقابتی خود، ناگزیر به استفاده از مفاهیم و تکنیکهای مدیریت  زنجیره تامین هستند .

برگزاری جایزه ملی لجستیک و زنجیره تامین این امکان را فراهم آورده تا  با معرفی الگو های برتر و تبیین استاندارهای جهانی  در راستای افزایش توانمندی لجستیکی صنایع مختلف و تقدیر و تشویق و هدایت واحدهای صنعتی و خدماتی کشور در جهت حرکت  در مسیر تعالی فعالیت لجستیک و زنجیره تامین گام  بردارد.

 
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.