| کد خبر: 261637 |

ممنوعیت تردد در محور کرج چالوس و آزادراه تهران شمال

تردد از محور کرج چالوس و آزادراه تهران شمال تا اطلاع بعدی ممنوع است.

تین نیوز

کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور از ممنوعیت تردد در محور کرج چالوس و آزادراه تهران شمال خبر داد و گفت: محورهای چالوس و هراز دارای ترافیک سنگین است.

به گزارش تین نیوز از وزارت راه و شهرسازی، مهراد برقی کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور گفت: تردد از محور کرج چالوس و آزادراه تهران شمال تا اطلاع بعدی ممنوع است.

کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور از ترافیک سنگین در محور چالوس، مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل ماسال تا انارک و محدوده های هزارچم و تونل کندوان و حدفاصل گچسر تا نساء خبر داد.

برقی افزود: ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (شمال به جنوب) محدوده های سه راهی چلاو ، بایجان و لاسم و آزادراه قزوین رشت مسیر (شمال به جنوب) محدوده ورودی شهر رودبار گزارش شده است.

وی تردد در محور فیروکوه و آزادراه تهران شمال (شمال به جنوب) را روان دانست و افزود: محور فیروزکوه دارای بارش باران و مه گرفتگی در ارتفاعات و سایر محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور درباره آخرین وضعیت ترافیکی محورهای منتهی به شهر مشهد توضیح داد: تردد روان در محور چناران مشهد، محور باغچه مشهد و محور تربت جام مشهد ثبت شده و برخی از محورهای استان های گلستان و مازندران با بارش باران همراه است.

برقی تاکید کرد: تردد وسایل نقلیه سنگین شامل کامیون و تریلر (به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی و ناوگان ترانزیتی) در محور سمنان - تهران از ساعت ۱۴:۰۰ امروز شنبه ۲۵ شهریورماه تا ساعت ۰۲:۰۰ بامداد روز یکشنبه ۲۶ شهریور ماه ۱۴۰۲ از محور فوق ممنوع است. 

وی یادآور شد: محور قدیم مشهد ملک آباد و بالعکس تا ۲۵ شهریورماه مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه مشهد – باغچه انجام می شود. 

به گفته کارشناس مرکز مدیریت راه ها، محور قدیم خرم آباد پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد پل زال و محور خرم آباد کوهدشت انجام می شود.

برقی محورهای مسدود غیرشریانی را گیلانغرب سومار و بانه سقز اعلام کرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • کوروش 0 0

    سلام. در این چند روز تعطیلی ، تعداد مسافر به شمال بیشتر بوده یا به طرف مشهد و قم ؟