| کد خبر: 260662 |

قم در مسیر تحول؛ 8 گام تا بهره برداری از پروژه های شهری

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم با تاکید بر اینکه ۱۷۴ پروژه با ۵۱ هزار میلیارد ریال اعتبار تا پایان سال در هشت گام هدف گذاری شده است، گفت: این چهارمین مرحله از طرح بزرگ قم در مسیر تحول است.

تین نیوز

مهدی کلانترزاده با اشاره به چهارمین مرحله از طرح بزرگ قم در مسیر تحول، و ضمن تبریک فرارسیدن هفته دولت، اظهار کرد: مجموعه مدیریت شهری همچون سال های گذشته برنامه ریزی وسیعی برای این ایام و در راستای جهاد تبیین و اطلاع رسانی فعالیت ها انجام داده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، کلانترزاده با بیان اینکه هفته دولت فرصتی برای ارائه گزارشی از فعالیت ها و اقدامات به مردم است، افزود: دیدارهای چهره به چهره با شهروندان، حضور در مراسم و پیگیری موضوعات مردمی، ارائه گزارش ریز پروژه ها و محله محوری در این ایام توسط مدیران شهری و شهرداری پیش بینی شده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم یکی از برنامه های این هفته توسط مدیریت شهری را آغاز عملیات اجرایی و افتتاح پروژه های شهری دانست و خاطرنشان کرد: حسب دستور شهردار قم در کمیته افتتاح پروژه ها، سلسله افتتاحیه هایی تا پایان سال در گام های مختلف در نظر گرفته شده است که از هفته دولت آغاز می شود.

کلانترزاده با تأکید بر اینکه ۱۷۴ پروژه با ۵۱ هزار میلیارد ریال اعتبار تا پایان سال در هشت گام هدف گذاری شده است، تصریح کرد: این پروژه ها در حوزه های عمرانی، خدماتی، محیط زیست، حمل ونقل و ترافیک، شهرسازی، سرمایه گذاری و فرهنگی است که بسیاری از آن ها افتتاح می شود و بعضی همراه با آغاز عملیات اجرایی خواهد بود.

وی گفت: این پروژه تا پایان سال به صورت ماهانه در هشت گام به صورت گسترده اطلاع رسانی می شود و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم با بیان اینکه افتتاح پروژه ها گوشه ای از فعالیت های نمایندگان شهروندان در مجموعه شهرداری است و ما خادم مردم هستیم، افزود: پروژه های شهری نقش مهمی در اشتغال زایی دارد و این پروژه ها در کنار توسعه و تحول در شهر، سبب نشاط اجتماعی می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.