| کد خبر: 262809 |

اجرای فاز سوم کمربندی نسیم شمال شهر قزوین مصوب شد

چهل و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر قزوین در 2 بخش افزایش تعامل‌ های بین شورا با اداره کل راه و شهرسازی و بررسی لوایح شهرداری قزوین برگزار شد.

تین نیوز

چهل و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر قزوین در سال جاری به ریاست علی فرمانی و با حضور اعضا، عباس کشاورز صفیئی نماینده شهردار، هاشمی مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین، انتظاری معاون فنی و عمرانی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری و کارشناسان مرتبط و در 2 بخش افزایش تعامل های بین شورا با اداره کل راه و شهرسازی و بررسی لوایح شهرداری قزوین شامگاه سه شنبه در تالار مردم این نهاد برگزار شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، نایب رئیس شورای شهر قزوین در چهل و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه در سال 3 هزار میلیارد تومان در شهر قزوین هزینه می کنیم، گفت: 2 هزار میلیارد تومان از این عدد بودجه عمرانی شهرداری قزوین است و در این اوضاع بی پولی 1000 میلیارد تومان بدهی شهرداری قزوین به بانک شهر پرداخت شده و 1000 میلیارد تومان برای ساخت کمربندی شرق هزینه می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، حق شناس اضافه کرد: امروز مصوبه به سازی فاز سوم کمربندی نسیم شمال با 29 میلیارد تومان بودجه توسط شورای شهر قزوین مصوب شد و انصافا شهرداری قزوین تمام قد پای شهر قزوین است و اگر تعامل های بین شهرداری و کمیسیون ماده 5 وجود داشته باشد، ضریب موفقیت مدیریت شهری تساعدی بالا می رود و در این صورت گره کور انصاری شرقی باز می شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه شهرداری قزوین 3 هزار میلیارد تومان از جیب مردم هزینه کرد. بنابراین خدمات راه و شهرسازی برای مردم شهر قزوین باید ملموس تر شود تا دوران باقی مانده از شورای شهر ششم را برای مردم شیرین تر کنیم.

تکمیل کمربندی شرق نتیجه تعامل با سایر دستگاه هاست

در بخش دوم جلسه شورای شهر قزوین که با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان برگزار شد، فرمانی رئیس شورای شهر قزوین در سخنانی، اظهار داشت: بعضی از مباحث که در مدیریت شهری مطرح می شود، با تعامل های بین دستگاهی قابل اجرا است و به این نتیجه رسیدیم که گفتمان سازی و تعامل های بین دستگاهی را بیشتر کنیم، خروجی خوبی برای خدمت به مردم خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: ایرادهایی که در حوزه شهرسازی قزوین وجود دارد را می توان با برگزاری چند نشست تخصصی و تعاملی بین شورای شهر و راه و شهرسازی رفع کنیم و نتیجه موفق این تعامل را در اجرای طرح کمربندی شرق به ویژه بخش کمربندی آیت الله باریک بین می توان مشاهده کرد که گره های این پروژه باز شد و الآن شاهد افتتاح این پروژه باشیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.