| کد خبر: 257031 |

دریافت مجوز «شرکت بزرگ مقیاس هوشمند» توسط شرکت حمل ونقل توکا

شرکت حمل ونقل توکا پس از احراز شرایط تبدیل به «شرکت حمل ونقل بزرگ مقیاس هوشمند» توانست مجوز فعالیت خود را از شرکت حمل ونقل سراسری به شرکت حمل ونقل بزرگ مقیاس هوشمند تبدیل کند که بر اساس آن، این شرکت از این پس اجازه صدور حواله و بارنامه الکترونیکی در سراسر کشور را خواهد داشت.

تین نیوز

شرکت حمل ونقل توکا پس از احراز شرایط تبدیل به «شرکت حمل ونقل بزرگ مقیاس هوشمند» توانست مجوز فعالیت خود را از شرکت حمل ونقل سراسری به شرکت حمل ونقل بزرگ مقیاس هوشمند تبدیل کند که بر اساس آن، این شرکت از این پس اجازه صدور حواله و بارنامه الکترونیکی در سراسر کشور را خواهد داشت.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایراسین، بنیامین حیدرزاده مدیرعامل شرکت حمل ونقل توکا گفت: شرکت حمل ونقل توکا پس از اخذ مجوز «بازارگاه الکترونیکی توکا بار» و احراز شرایط تبدیل به «شرکت حمل ونقل بزرگ مقیاس هوشمند» توانست مجوز فعالیت خود را از شرکت حمل ونقل سراسری به شرکت حمل ونقل بزرگ مقیاس هوشمند تبدیل نماید که بر اساس آن، این شرکت از این پس اجازه صدور حواله و بارنامه الکترونیکی در سراسر کشور را خواهد داشت.

وی با بیان اینکه توسعه ی تکنولوژی های ارتباطی بر پایه ی تحولات در دنیای فناوری اطلاعات، منجر به بروز تغییرات در شیوه های سنتی کسب وکارها از جمله در صنعت حمل ونقل شده است اظهار داشت: یکی از تحولات جدید در صنعت حمل ونقل، شکل گیری شرکت های حمل ونقل «بزرگ مقیاس هوشمند» است که با بهره مندی حداکثری از فناوری های نوین و سیستم های هوشمند، در تلاش برای ارتقای بهره وری ناوگان و ایفای نقش مناسب و موثر در حمل ونقل جاده ای است.

حیدرزاده افزود: وقتی از بزرگ مقیاس هوشمند صحبت می شود، در حقیقت منظور سامانه ی الکترونیکی است که در آن افراد می توانند نوع بار، مبدا و مقصد خود را انتخاب و پس از بررسی کارشناسی محموله و تعیین مبلغ حمل، سفارش به رانندگانی که در دسترس بوده و توانایی حمل آن بار را داشته باشند ارسال شود.

وی تصریح کرد: بعد از اعلام هزینه ی حمل بار به سفارش دهنده، حواله و بیمه نامه به صورت الکترونیکی نیز صادر و در نهایت، بارنامه به صورت آنلاین برای صاحب بار صادر می شود که بر این اساس کل پروسه ی حمل بار به صورت غیرحضوری انجام شده و هیچ گونه نیازی به صدور بارنامه ی فیزیکی نیست و همین امر موجب تسهیل و تسریع در انجام سفارشات حمل بار در کشور خواهد شد.

مدیرعامل شرکت حمل ونقل توکا با اشاره به مزایای بزرگ مقیاس شدن شرکت های حمل ونقلی اظهار داشت: با الکترونیکی شدن فرایند صدور بارنامه، مراجعه ی حضوری و تلاش برای دریافت بارنامه فیزیکی حذف می شود و امکان صدور بارنامه از یک نقطه به تمام نقاط کشور فراهم می گردد.

حیدرزاده افزود: با توجه به آنلاین شدن بارنامه های صادره، امکان مخدوش شدن یا دستکاری آن ها به حداقل می رسد و به این ترتیب امنیت فرایند حمل ونقل بهبود یافته و بررسی بارنامه ها توسط نهادهای نظارتی و ماموران انتظامی نیز تسریع و تسهیل می شود.

وی تصریح کرد: سامانه الکترونیکی بزرگ مقیاس هوشمند، نه تنها سفارش بار را برای صاحب بار آسان ساخته، بلکه با توجه به اینکه رانندگان را از وجود سفارشات در نقاط مختلف کشور مطلع می سازد و رانندگان می توانند مسیرهای حرکت خود را به گونه ای تنظیم نمایند که در مسیر برگشت با نبود بار مواجه نشوند، موجب رضایتمندی رانندگان نیز خواهد شد.

مدیرعامل شرکت حمل ونقل توکا اظهار داشت: یکی دیگر از مزایای بزرگ مقیاس شدن شرکت های حمل ونقلی، بالارفتن سرعت صدور بارنامه و افزایش دقت آن است که نهایتا می تواند منجر به تسریع فرایند حمل بار و کاهش بروز خطاها شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.