| کد خبر: 264509 |

فاجعه در کمین شهران تهران

از دوره سوم و چهارم شورای شهر مرتب تذکر دادیم که لازم است انبار نفت این منطقه جابجا شود.

تین نیوز

عضو شورای شهر تهران با اشاره آتش سوزی یک تانکر در روز جمعه 19 آبان در محله شهران گفت: پس از آتش سوزی تانکر با ظرفیت ۳۰۰۰ لیتر سوخت در محله شهران آتش نشانان تا ساعت ۱۰ صبح مشغول عملیات در این محدوده بودند، این در حالیست که از دوره سوم و چهارم شورای شهر مرتب تذکر دادیم که لازم است انبار نفت این منطقه جابجا شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از همشهری آنلاین، ناصر امانی با بیان اینکه اگر این تانکر واژگون شده بنزین حمل می کرد با یک فاجعه روبرو می شدیم، گفت: تابلوهایی برای تردد تانکرها از مسیر جدید و بزرگراه باکری نصب شده بود اما این تابلوها با اسپری پاک شده اند و لازم است شرکت نفت برای انتقال انبارهای نفت برنامه ریزی کند.

این عضو شورای شهر با تأکید بر اینکه اگر از سال ۹۵ که در این خصوص تذکر داده می شد، برای جابجایی انبارها اقداماتی انجام می شد تا امروز به نتیجه رسیده بودیم، گفت: هر یک از این تانکرها، انبارهای انفجاری متحرک هستند و بیشتر تانکرها نیز از عمر مفید خود عبور کرده اند.

امانی افزود: از شهرداری می خواهیم با همکاری شرکت نفت اقدامات موثری را در خصوص جابجایی این انبارهای نفت انجام دهد تا از حوادث احتمالی جلوگیری شود. من این تذکر را به شهردار و وزیر نفت ارسال می کنم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.