| کد خبر: 263519 |

صدور مجوز ساخت در تهران براساس طرح تفصیلی است

گزارش درآمد و هزینه شهرداری تهران مدون و مستند است و درآمدهای پایدار بر اساس این گزارش با رشد مواجه است؛ به طوری که در تاریخ فعالیت شهرداری تهران، برای اولین بار شاهد چنین رشدی در درآمدهای پایدار بوده ایم.

تین نیوز

رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر رشد درآمدهای پایدار شهرداری تهران گفت: افرادی که در دوره های قبل از کسب درآمد ناتوان بودند، اتهام پراکنی می کنند که این درآمد از طریق شهرفروشی کسب می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، مهدی بابایی، عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به افزایش درآمدهای پایدار شهرداری در بودجه ۱۴۰۲ اظهار داشت: گزارش درآمد و هزینه شهرداری تهران مدون و مستند است و درآمدهای پایدار بر اساس این گزارش با رشد مواجه است؛ به طوری که در تاریخ فعالیت شهرداری تهران، برای اولین بار شاهد چنین رشدی در درآمدهای پایدار بوده ایم.

وی همچنین تاکید کرد: افرادی که در دوره های قبل از کسب درآمد ناتوان بودند، اتهام پراکنی می کنند که این درآمد از طریق شهرفروشی کسب می شود. این در حالی است که شهر تهران طرح تفصیلی دارد و شهرداری کاملا بر اساس این طرح به ساختمان های در حال ساخت مجوز می دهد.

عضو کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با بیان این که اگر موردی خارج از طرح تفصیلی باشد، موارد قانونی آن طی می شود و در کمیسیون ماده ۵ مورد بررسی قرار می گیرد، یادآور شد: سیستم شهرسازی پایتخت ۱۰۰ درصد هوشمند است و اجازه اضافه طبقات به کسی داده نمی شود.

رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: شهرداری تهران در حوزه شهرسازی به خوبی عمل می کند و امیدواریم از ظرفیت های قانونی برای رفع مشکلات مردم بهره بگیرد.

وی با بیان این که امیدواریم شهرداری در پیگیری درآمدهای پایدار در ردیف هایی که در سنوات مختلف صفر بوده اند، اقدام کند، تصریح کرد: شهرداری تهران در این دوره توانسته است چند ردیف درآمدی را که در سال های گذشته صفر بوده اند، محقق کند که یکی از دلایل رشد درآمدهای پایدار در سال جاری بوده است.

براساس گزارش پایگاه خبری شهر، بابایی در پایان ابراز امیدواری کرد که شهرداری تهران با پیگیری های ویژه نسبت به کسب درآمد پایدار در سایر ردیف ها نیز اقدام کند تا پایان سال شاهد رشد هرچه بیشتر این درآمدها باشیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.