| کد خبر: 84658 |

ایستگاه مترو بهارستان مجهز به اتاق مادر و کودک شد

تین نیوز | مراسم افتتاح پنجمین اتاق مادر و كودك با حضور عضو شورای شهر تهران و مدیر عامل شركت بهره برداری مترو تهران در ایستگاه بهارستان برگزار شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شركت بهره برداری متروتهران، دكتر محسن نایبی مدیرعامل شركت بهره برداری مترو تهران در مراسم افتتاحیه پنجمین اتاق مادر و كودك افزود: نگاه ما به مترو یك نگاه فرهنگی است و سعی كردیم تا دراین سازه فلزی جدا از ارائه خدمات در خصوص جابجایی مسافران، نیازهای فرهنگی و اجتماعی شهروندان هم مورد توجه قرار گیرد.

وی در ادامه با بیان اینكه تجهیز ایستگاه های مترو تهران به اتاق مادر و كودك در راستای اجرای مصوبه شورای شهر تهران در خصوص شهر دوستدار کودک، انجام می شود تصریح كرد: باید تمامی ارگان ها در این راه قدم بگذارند.

 مدیر عامل شركت بهره برداری مترو تهران ادامه داد: با استفاده از حمل و نقل عمومی شعار آسمان آبی هوای پاك محقق می شود و من از افرادی كه مترو را برای تردد در شهر استفاده می كنند تشكر می كنم.

نایبی با اشاره به اینكه شعار شهردار تهران برای افتتاح هر ماه یك ایستگاه در سال 94 محقق شده است گفت: در حال حاضر مترو تهران جز چند كشور جهان است كه تعداد ایستگاه های آن سه رقمی شده است.

وی از مسئولان خواست تا از مترو به عنوان پاك ترین، ایمن ترین و ارزان ترین وسیله حمل و نقل استفاده كنند و با حضورشان در مترو با نیاز های آن از نزدیك آشنا شوند تا به همت آنها بتوانیم قطار های جدید را به خطوط وارد كرده و بهتر خدمات رسانی كنیم.

در ادامه این مراسم الهه راستگو عضو شورای اسلامی شهر تهران نیز با تشكر از ارائه خدمات مناسب مترو تهران در ایام نوروز گفت: تاكنون فعالیت های فرهنگی بسیار خوبی در مترو صورت گرفته است كه امیدوارم این كارها تداوم پیدا كند.

 وی با بیان اینكه هر كجا كه مسئولان شهری حضور دارند فرمایشات رهبری در خصوص كار جهادی اجرایی می شود، افزود: ساخت اتاق مادر و كودك در ایستگاه های مترو فكر خوبی است و امیدوارم به عنوان الگویی در بخش های دیگر نیز اجرایی شود.

راستگو فضای اتاق مادر و كودك را بسیار شاد و مناسب ارزیابی كرد و گفت: در این مكان تمامی وسایل رفاهی مورد نیاز مادران برای نوزادان تا 2 سال وجود دارد و امیدوارم اقداماتی از این دست سبب شود تا تهران شهری شود كه تمامی كودكان در آن آرامش داشته باشند.
 
 تاكنون ایستگاه های صادقیه، تئاتر شهر، امام خمینی(ره)، پایانه جنوب و بهارستان به اتاق مادر و كودك مجهز شده اند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.