| کد خبر: 263839 |

رانندگان بدون آدرس خطری برای امنیت شهر و مسافران هستند

راننده تاکسی اینترنتی هم باید یک آدرس مشخص و محل سکونتی در شهر داشته باشد. رانندگان بدون آدرس خطری برای امنیت شهر و مسافران هستند.

تین نیوز

اولین نشست از سلسله نشست های عصرانه های سیاستی با موضوع « تنظیم گری تاکسی های اینترنتی » به میزبانی انجمن علمی حکمرانی و سیاستگذاری دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه شریف برگزار شد. در این نشست، محسن پورسید آقایی، معاون اسبق سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران به موضوع رانندگان بدون آدرس و چالش امنیتی آن اشاره کرد.

پورسیدآقایی در ادامه به چالش مشخص نبودن آدرس رانندگان در تاکسی های اینترنتی پرداخت و افزد: راننده تاکسی اینترنتی هم باید یک آدرس مشخص و محل سکونتی در شهر داشته باشد. رانندگان بدون آدرس خطری برای امنیت شهر و مسافران هستند. مهاجرت به تهران زیاد شده است و ما رانندگانی را می شناسیم که با هم خانه می گیرند آن هم اشکالی ندارد. اما باید یک آدرس برای آن وجود داشته باشد.راننده هایی هم هستند که شب در خیابان و در ماشین خود می خوابند اینها در نظم جامعه اختلال ایجاد می کنند.

 میلاد منشی پور هم در پاسخ به این موضوع گفت: اتفاقا بخش آدرس راننده ها بخشی است که ما خودمان هم به شدت پیگیر آن هستیم. بخش امنیت سفر برای ما حائز اهمیت است و برایمان مهم است که اطلاعات راننده ها کامل باشد.

 منشی پور باتایید این موضوع، عنوان کرددر برخی کشورها تاکسی های اینترنتی اجازه دسترسی به سامانه های مربوط به تایید آدرس افراد را دارند؛ امادر ایران تاکنون چنین اجازه ای داده نشده.حتی آدرس راننده ها را هم می گیریم اما ابزاری برای صحه گذاری نداریم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: روزن آنلاین

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.