| کد خبر: 123982 |

درآمدهای شهرداری تهران از محل تابلوهای تبلیغاتی مشخص شود

تین‌نیوز| نایب رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران با انتقاد از عملکرد سازمان زیباسازی، گفت: امیدوارم تدبیری اتخاذ شود تا اعضا نسبت به درآمدهای حاصله شهرداری از محل تبلیغات شهری مطلع شوند.
 

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی تندگویان در جریان سیصد و سی و ششمین جلسه شورای شهر تهران اظهار کرد: متأسفانه از سال ۹۲ تا به امروز ۲۵ بار تذکر درباره تابلوهای تبلیغاتی شهرداری تهران ارائه شده است که هیچ پاسخی در این زمینه نشنیده‌ایم.

وی با انتقاد از عدم پاسخگویی مسئولان زیباسازی درباره درآمدهای حاصله از تابلوهای تبلیغاتی شهرداری تهران تأکید کرد: در این زمینه دو بار هم به شهردار تهران تذکر داده شده که پاسخ وی نیز قانع‌کننده نبوده است.
تندگویان ادامه داد: در راستای درآمدزایی تابلوهای تبلیغاتی شهرداری تهران ۲۶ مکاتبه انجام شده که از این تعداد ۷ پاسخ غیرقابل قبول ارائه شده است و متأسفانه در این زمینه شاهد قصور مسئولان هستیم.

نایب رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران گفت: در ادامه تذکراتی که مطرح شد، نهایتاً قرار بود سامانه‌ای در سازمان زیباسازی طراحی شود تا اعضای شورای شهر تهران به درآمدهای حاصله از تبلیغات شهرداری تهران دسترسی پیدا کنند که بعد از سه سال پیگیری، این سامانه طراحی شد و طی پنج ماه گذشته درخواست‌های مکرری به سازمان زیباسازی داده‌ایم که گزارشات درآمد حاصله شهرداری تهران از تابلوهای تبلیغاتی را به ما بدهند که با پاسخ وقیحانه مدیرعامل سازمان زیباسازی روبرو بوده‌ایم.

وی با تأکید بر اینکه در سازمان زیباسازی و با توجه به تابلوهای تبلیغاتی شهرداری تهران، شاهد قراردادها و درآمدهای نجومی هستیم، ادامه داد: متأسفانه قراردادهای این تابلوها با ۷ الی ۸ نفر به امضا می‌رسد و ۳۰ الی ۴۰ شرکت نیز در این زمینه همکاری می‌کنند.

تندگویان افزود: طی گزارشات به دست آمده، باشگاه انقلاب از محل درآمدهای تبلیغاتی ۳۰ میلیارد و نمایشگاه بین‌المللی ۵۰ میلیارد تومان کسب کرده است، ولی مسئولان سازمان زیباسازی عنوان می‌کنند که درآمد شهرداری تهران از محل تابلوهای تبلیغاتی ۱۵۰ میلیارد تومان است و این در حالی است که از این رقم نیز ۳۰ میلیارد تومان به درآمدهای شهرداری واریز شده است.

وی با انتقاد از عملکرد سازمان زیباسازی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: در این زمینه اسامی خاصی داریم که اگر اعضا بخواهند، آن را مطرح می‌کنیم اما بعدها نگویند که این صحبت‌ها سیاسی است.
نایب رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران اظهار امیدواری کرد که سازمان زیباسازی شرایطی را فراهم کند تا اعضای شورای شهر تهران به سامانه طراحی شده، دسترسی پیدا کنند.
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.