| کد خبر: 120260 |

متروی کرج - هشتگرد نیازمند ۱۵۰ میلیارد تومان است

تین‌نیوز| فرماندار شهرستان ساوجبلاغ اتمام مترو کرج - هشتگرد را نیازمند ۱۵۰ میلیارد تومان دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالقاسم پالیزگیر در نشست با اقشار مختلف مردم که عصر چهارشنبه در کانون امام علی (ع) شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر، اظهار کرد: طی سه سال گذشته علی رغم تمام محدودیت ها در استان از جمله شهرستان ساوجبلاغ توفیقات خوبی را شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه دولت در پروژه متروی کرج - هشتگرد تا کنون ۱۸۰ میلیارد تومان هزینه کرده است، افزود: برای اتمام این پروژه به ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که اقدامات لازم پیرو این مهم انجام پذیرفته است.
فرماندار ساوجبلاغ خاطرنشان کرد: در حوزه مسکن مهر بیش از ۱۹۴ میلیارد تومان در راستای احداث زیر ساخت ها در شهر جدید هشتگرد هزینه شده همچنین با پرداخت هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات روند توسعه مسکن مهر شهر جدید هشتگرد پیش گرفته شده است.

وی یادآور شد: در خصوص توسعه شهر و روستاهای شهرستان، دولت با پرداخت ۱۷۲ میلیارد تومان نقش تعیین کننده ای را در راستای توسعه این شهرستان ایفا کرده است.
پالیزگیر با اعلام اینکه در بخش اشتغالزایی در اثر افتتاح پروژه های جدید؛ بستر اشتغال بیش از ۲ هزار نفر در سطح شهرستان فراهم شده است، گفت: در طلیعه دهه فجر سال جاری با حضور رئیس جمهور بزرگترین پالایشگاه غلات زر در خاورمیانه در ساوجبلاغ و به بهره برداری رسید.

فرماندار ساوجبلاغ با اعلام اینکه ۷۵ روستا از مجموع ۷۹ روستا به اینترنت متصل هستند، افزود: در حوزه رفع موانع تولید و واحدهای صنعتی در سطح شهرستان اقدامات مطلوبی صورت گرفته به گونه ای که مشکلات بیش از ۴۳ واحد تولیدی در شهرستان بررسی و ۵۵ میلیارد تومان تسهیلات به این واحدها اعطا شده است.
وی با اشاره به اینکه راه اندازی شبکه ریل باس تهران- کرج - هشتگرد اقدام مطلوبی محسوب می شود، تصریح کرد: بیش از ۴۲ هزار هکتار از اراضی ملی این شهرستان سند دار شده اند.

پالیزگیر با اشاره به تحت پوشش قرار دادن ۲۲ هزار نفر در بیمه سلامت همگانی؛ بیان کرد: در ساوجبلاغ بیش از ۱۷ خانه بهداشت در نقاط روستایی ایجاد و ظرفیت تخت بیمارستانی از ۶۴ به بیش از ۱۰۰ تخت افزایش یافته است.
وی خاطرنشان‌ کرد: اجرای طرح هادی در ۱۹ روستا با صرف اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان از اقدامات مطلوب صورت گرفته در دولت کنونی در سطح شهرستان ساوجبلاغ بوده است.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ یادآور شد: گاز رسانی به بیش از ۹ روستای شهرستان در حال اجرا است و بیش از ۱۵۱ کیلومتر شبکه گازرسانی روستایی در این منطقه صورت گرفته است
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.