| کد خبر: 153492 |

آمادگی فرودگاه اهواز برای استقبال از زائرین عتبات عالیات

مدیرکل فرودگاه های استان خوزستان از آمادگی کامل فرودگاه اهواز در استقبال از زائرین عتبات عالیات خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه های استان خوزستان از آمادگی کامل فرودگاه اهواز در استقبال از زائرین عتبات عالیات خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی فرودگاه های خوزستان ؛ محمدرضا رضایی مدیرکل فرودگاه های استان خوزستان گفت : با تمهیدات صورت گرفته، امسال آمادگی کامل برای استقبال از زائرین عتبات عالیات در فرودگاه اهواز را داریم.

وی افزود؛ در همین راستا شرکت هواپیمایی زاگرس نیز در روزهای شنبه ، یکشنبه و دوشنبه در ساعت 11:30 از مبدا اهواز به مقصد نجف مبادرت به برقراری پرواز کرده است که زائرین می توانند در این روزها اقدام به استفاده از پرواز در این مسیر کنند.

مدیرکل فرودگاه های استان خوزستان خاطر نشان کرد: پیش از این نیز به دلیل حجم تقاضا زائرین از شهرهای دیگر کشور به استفاده از هواپیما برای سفر به استان خوزستان و عزیمت به عتبات عالیات، پروازها در برخی از مسیرها از جمله تهران ، مشهد ، اصفهان ، بندرعباس ، شیراز ، ساری و... افزایش یافت.

رضایی ادامه داد: بروجردی، رئیس کمیسیون امنیت ملی در مجلس شورای اسلامی نیز که به منظور بازدید از مرزها به استان خوزستان سفر کرده بود، در فرودگاه اهواز مورد استقبال مقامات استانی قرار گرفت و توضیحاتی درباره آمادگی این فرودگاه درهمه زمینه ها از جمله مبادی ورودی و خروجی و همچنین محل اسکان زائرین در زمان بروز تاخیرات احتمالی و دیگر تمهیدات صورت گرفته به ایشان ارائه شد.

گفتنی است؛ فرودگاه اهواز همه ساله در این ایام مملو از زائرانی است که به قصد زیارت مرقد اباعبدالله الحسین (ع) به استان خوزستان سفر می کند و این فرودگاه افتخار میزبانی از این عزیزان را دارد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.