| کد خبر: 144153 |

بازدید مدیر دفتر نظارت بر کیفیت خدمات فرودگاهی از روند پذیرش و اعزام زائران حج تمتع فرودگاه گرگان

باقری: کار مهم با رگزاری جلسات کارشناسی و هماهنگی صورت گرفت

بهمن باقری، مدیر دفتر نظارت بر کیفیت خدمات فرودگاهی(ASQ) از روند پذیرش و اعزام حجاج گلستانی بازدید کرد.

تین نیوز

بهمن باقری، مدیر دفتر نظارت بر کیفیت خدمات فرودگاهی(ASQ) از روند پذیرش و اعزام حجاج گلستانی بازدید کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاههای استان گلستان، در این بازدید مدیر دفتر نظارت بر کیفیت خدمات فرودگاهی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران در جریان برنامه ها و اقدامات اداره کل فرودگاههای استان گلستان برای پذیرش و اعزام زائران حج تمتع قرار گرفت.

ابتدا پایش تمامی اماکن و محوطه های فرودگاهی از جمله بلوار ورودی فرودگاه، محوطه های فرودگاهی، نمازخانه محوطه، سالن های ترمینال، گیت های بازرسی و سایر اماکن فرودگاهی از طریق سیستم دوربین های مدار بسته فرودگاه انجام و توضیحاتی در این خصوص ارائه شد.

در ادامه مدیرکل فرودگاههای استان با اشاره به برنامه ریزی ها، جلسات هماهنگی و اقدامات انجام شده درباره عملیات حج، رشد بالای تعداد حجاج امسال نسبت به سالیان گذشته و محدودیت اماکن و محوطه های فرودگاهی را مهمترین موضوع عنوان کرد .

رامین آذری با اشاره به اعلام رضایت سردار مهری، فرمانده پلیس فرودگاههای کشور در بازدید خود از فرودگاه گرگان، تعامل و همکاری پلیس فرودگاه، سپاه حفاظت، گذرنامه و سایر دستگاههای دخیل در حج را اقدامی جهادی و ستودنی توصیف و از زحمات آنها قدردانی کرد.

در ادامه این بازدید، باقری مدیر دفتر نظارت بر کیفیت خدمات فرودگاهی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران با حضور در ترمینال فرودگاه گرگان، از روند پذیرش و اعزام مسافران از لحظه ورود تا خروج از فرودگاه بازدید کرد و از نزدیک در جریان امور قرار گرفت.

وی در پایان ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته، سرویس دهی به حجاج و مسافران داخلی با امکانات موجود و محدودیت های فرودگاه گرگان را کاری بزرگ و با پشتوانه توصیف کرد و اظهار داشت: قطعا این کار مهم بدون برگزاری جلسات کارشناسی متعدد و هماهنگی های لازم نمی توانست به این شکل انجام گیرد.

در پایان حبیب تاری، سرپرست عملیات حج فرودگاه گرگان با ارائه آماری از تعداد پرواز و زائر حج تمتع فرودگاه گرگان، به تشریح برنامه ها و اقدامات انجام شده در راستای برگزاری باشکوه عملیات حج پرداخت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.