| کد خبر: 267079 |

امضای تفاهم‌ نامه ۳ساله میان سازمان راهداری و منطقه آزاد قشم

تفاهم نامه دوجانبه ای بین سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای و منطقه آزاد قشم با هدف تحقق توسعه پایدار در جزیره قشم و ارتقای ایمنی و کیفیت جاده های مواصلاتی سطح جزیره به مدت ۳ سال منعقد شد.

تین نیوز

تفاهم نامه دوجانبه ای بین سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای و منطقه آزاد قشم با هدف تحقق توسعه پایدار در جزیره قشم و ارتقای ایمنی و کیفیت جاده های مواصلاتی سطح جزیره به مدت ۳ سال منعقد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، داریوش امانی معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای از امضا تفاهم نامه میان این سازمان و منطقه آزاد قشم خبر داد و گفت: در بازدید و تبادل نظر با مدیران ارشد منطقه آزاد قشم در خصوص اقدامات مورد نیاز برای افزایش ایمنی در سطح شبکه ارتباطی جاده ای مقرر شد تفاهم نامه ای دوجانبه بین طرفین با هدف توسعه و ارتقای مشخصات راه های مواصلاتی این جزیره مبادله شود.

وی افزود: این تفاهم نامه امروز بین سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای و سازمان منطقه آزاد قشم با موضوع احداث، تعریض، بهسازی، ایمن سازی و بهره برداری از معابر اصلی و فرعی سطح جزیره منعقد شد.

امانی بهسازی و تعریض جاده فرودگاه گوران (از مسیر طبل) جهت ارتقای مشخصات به راه اصلی به طول ۵۰ کیلومتر، بهسازی و تعریض جاده سو زا تا زیرانک به طول ۶ کیلومتر جهت ارتقای مشخصات به راه اصلی، بهسازی و تعریض جاده رمچاه تا هلر به طول ۱۰ کیلومتر جهت ارتقای مشخصات به بزرگراه و مشارکت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در آسفالت یک باند عبور و اجرای شانه خاکی جاده گوری تا کانی به طول ۹ کیلومتر و عرض ۲ متر از طرفین توسط سازمان منطقه آزاد قشم را بخشی از موضوعات مندرج در تفاهم نامه اعلام کرد.

وی مشارکت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در آسفالت یک باند عبور جاده سلخ تا لافت، اجرای لایه های روسازی تا زیر آسفالت و ابنیه فنی توسط منطقه آزاد قشم و اجرای آسفالت توسط سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای در جاده گمبرون تا باسعیدو به طول ۱۵ کیلومتر و همچنین تحویل راه های بهسازی شده مورد تفاهم نامه در سطح جزیره خارج از محدوده شهری و روستایی با حفظ حریم مصوب راه به اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان به عنوان بهره بردار را از دیگر موضوعات این تفاهم نامه ذکر کرد.

بنابر این گزارش روابط عمومی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای، مدت این تفاهم نامه از تاریخ مبادله به مدت سه سال و محل اجرای آن در جزیره قشم است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.