| کد خبر: 265783 |

ایران الگوی بین‌ المللی در تربیت بهترین رانندگان خواهد شد

دبیرکل اتحادیه بین المللی حمل و نقل جاده ای گفت: با آموزش ۷۰۰ هزار راننده ایرانی بر اساس استانداردهای IRU، ایران به الگوی بین المللی در تربیت بهترین رانندگان تبدیل خواهد شد.

تین نیوز

دبیرکل اتحادیه بین المللی حمل و نقل جاده ای گفت: با آموزش ۷۰۰ هزار راننده ایرانی بر اساس استانداردهای IRU، ایران به الگوی بین المللی در تربیت بهترین رانندگان تبدیل خواهد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، امبرتو دی پرتو در جریان بازدید از غرفه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در هفتمین نمایشگاه حمل و نقل، لُجستیک و صنایع وابسته، اظهار کرد: قرار است با مشارکت اتحادیه بین المللی حمل و نقل جاده ای (IRU)، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و اتاق بازرگانی ایران، مربیان حرفه ای در این کشور بر اساس استانداردهای IRU آموزش داده شوند.
وی بیان کرد: تحقق این مهم موجب خواهد شد ایران به عنوان الگویی در تربیت بهترین رانندگان مجهز به کارایی و ایمنی، در سطح بین المللی قرار گیرد.
دبیرکل اتحادیه بین المللی حمل و نقل جاده ای در خصوص دغدغه غیرفعال شدن کارت سبز رانندگان ایرانی فعال در حوزه ترانزیت حمل و نقل بین المللی، افزود: تردد بدون کارت سبز از مبدأ تا مقصد کار دشواری است، بر این اساس می کوشیم با شرکت های بیمه ای بین المللی که در حال فعالیت با آنها هستیم، رایزنی هایی در این باره انجام دهیم.
دی پرتو ابراز امیدواری کرد بتوان راه حل میانی فراهم و ایجاد شود که به واسطه آن رانندگان و شرکت های ایرانی متحمل کمترین آسیب شوند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود در پیامی خطاب به رانندگان ایرانی از آنان به عنوان قهرمانان این عرصه یاد و تأکید کرد: امسال جوایز رانندگان را به همه رانندگان در دنیا اعطا کرده ایم، چرا که معتقدیم آنان قهرمانانی هستند که در شرایط سخت و با وجود مشکلات به ایفای نقش می پردازند.
گفتنی است دبیرکل اتحادیه بین المللی حمل و نقل جاده ای در ادامه برنامه کاری خود از غرفه سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای بازدید کرد.
در ادامه برنامه بازدید طرح های ارائه شده در مرحله نهایی رویداد راه هوشمند و رویه و مدل جذب ایده ها مورد توجه دپرتو قرار گرفت. همچنین وی از تالار هوشمندسازی غرفه سازمان راهداری بازدید کرد و در جریان آخرین دستاوردهای مربوط به سامانه های هوشمندسازی حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای قرار گرفت و این دستاوردها مورد تحسین وی قرار گرفت.
بازدید از محصولات تجاری سازی شده ای که با همکاری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و معاونت علمی ریاست جمهوری به مرحله نهایی رسیده اند، بخش دیگری از برنامه کاری دی پرتو بود، در این بخش از شبیه ساز رانندگی حرفه ای ، آموزش های حرفه ای در محیط واقعیت مجازی و افزوده AR/VR و همچنین تصویر برداری پهبادی بدون سرنشین UAV برای ارزیابی زیرساخت های جاده ای بازدید بعمل آمد.
دبیرکل اتحادیه بین المللی حمل و نقل جاده ای و هیات همراه از اخرین فناوری و قابیلت ها و امکانات دستگاه شبیه ساز رانندگی نیز بازدید کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.