| کد خبر: 164886 |

◄ مشکل ثبت‌نام در سایت نوسازی ناوگان تاکسی و جریمه‌های معاینه فنی

راننده‌های تاکسی باید برای جلوگیری از ثبت جریمه دوربین‌ها در سایت به صورت نقدی یا قسطی ثبت‌نام کنند و در صف انتظار باقی بمانند .

تین نیوز

باشگاه  شهروندخبرنگار: سازمان تاکسیرانی در خصوص نوسازی ناوگان تاکسیرانی مشکلاتی را به وجود آورده که باعث مختل شدن یا توقف روند عادی کار شده است.

یک خانم راننده تاکسی در گفت‌وگو با تین‌نیوز به برخی از مشکلات نوسازی ناوگان اشاره کرده و می‌گوید که: سایت ایران‌خودرو بسته است و با توجه به مشکلات مالی برای هزینه‌های زندگی و قابل تعمیر  نبودن خودرو و نداشتن برگه معاینه فنی نمی‌تواند کار کند.

وی گفت: به دلیل مشکلات فنی تاکسی که با آن کار می‌کنم قادر به کار با تاکسی خود نیستم و برای نوسازی اقدام کرده‌ام اما سایت ایران‌خودرو بسته است و امکان ثبت‌نام و دریافت ماشینی که بتوانم مخارج زندگی خود را تامین کنم ندارم.

این شهروند با اشاره به طرح نوسازی ناوگان اعلام کرد: رسیدگی نکردن به مشکلات طرح نوسازی زندگی بسیاری از رانندگان تاکسی را تحت‌الشعاع قرار داده است.

به گزارش تین‌نیوز، طی تماس تلفنی با سازمان تاکسیرانی بخش نوسازی ناوگان، مرادی مسئول رسیدگی به بخش نوسازی ناوگان تاکسیرانی گفت: از آذرماه سال گذشته ایران‌خودرو با نوسازی ناوگان تاکسیرانی به علت بدهی 200 میلیاردی به علت عمل نکردن گمرک به تعهداتش قطع همکاری کرده است.

مرادی گفت: راننده‌های تاکسی باید برای جلوگیری از ثبت جریمه دوربین‌ها در سایت به صورت نقدی یا قسطی ثبت‌نام کنند و در صف انتظار باقی بمانند و به روال قبلی می‌توانند بدون جریمه به کار خود ادامه دهند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 3 0

    دوستان تاکسیران،
    اسقاط نفرمایید لطفا،
    اگر هزینه ماهیانه خودروی خود را براورد بفرمایید،از نرخ ماهیانه وام کمتر خواهد بود،چرا باید مثلا پژو بدهیم،به قیمت پایین از ما بردارند،دوباره همون پژو یا یک سمند،که خودروی بروزی نیست را به ما بدهند؟
    اسقاط نکنید خواهشا.

  • حسن تبریزی 0 0

    بی.کسی.بی.مدیریت..سازمان.پیگیر.راننده.نبودن..بی.ساحب.بودن.مدیریت.حمول.و.نقل...

  • ناشناس 0 0

    سلام درحال حاضر حدود دو سال است آپهای اینترنتی کار رانندگان تاکسی راکاملاً راکد کرده اند وسازمانهای مرتبط مانند تاکسیرانی وشهرداری وشورای شهر که متولیان حمل ونقل هستند توان دفاع از خود که براساس قانون ذینفع هستند راندارند وحتی قانون هوای پاک که مصوب است ومجلس وشورای نگهبان آنرا مصوب کرده اند وریاست جمهوری دستورش را صادر کرده که تاکسیدار در آن ذینفع است را اجرایی نمیکنند آنوقت چطور انتظار دارید بنده که تاکسیدار هستم خودم را به آب وآتش بزنم که تاکسی را نوسازی کنم وبا استقراض نوسازی کنم تا چه کسی خوشنود باشد مگر مارانندگان تاکسی حق زندگی کردن نداریم.

  • شاهی 0 0

    لطفا بنویسید که خیلی از تاکسیداران اصلا نمیتونن وام بگیرن،چون ضامن ندارن.
    خیلیها هم نمیخوان خودرو پژو رو بدن 5500،بعد وام رو با بدبختی بگیرن،پول پیشم بدن،تا دوباره یک پژو یا سمند بگیرن،ماهی هم کلی قسط بدن!!
    کدوم عقل سلیمی چنین کاری میکنه؟