| کد خبر: 6796 |

معاون امور بندری و مناطق ویژه سازمان بنادر و دریانوردی تاکید کرد:

◄ لزوم مشارکت دولت و بخش خصوصی برای جبران عقب ماندگی ها در حوزه دریایی کشور

تین نیوز | معاون امور بندری و مناطق ویژه سازمان بنادر و دریانوردی در آیین معارفه مدیر کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان ضمن اشاره به ظرفیت بسیار بزرگ دریایی کشور، بر لزوم همت دولت و همیاری بخش خصوصی در بهره گیری از این ظرفیت و جبران عقب ماندگی ها در این زمینه تأکید کرد.
 
به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، علی جهاندیده عضو هیأت عامل سازمان بنادر، با اشاره به برخورداری کشور از 5800 کیلومتر خط ساحلی بر لزوم اتخاذ رویکرد دریامحور و توسعه دریایی کشور برای بهره گیری از ظرفیت های مختلف حمل و نقلی در آن تأکید کرد.
 
وی در ادامه با اشاره به غفلت های موجود نسبت به توسعه دریایی، وظیفه و رسالت دولت را در این بخش بسیار سنگین و کلان، توصیف کرد و افزود: جبران این عقب ماندگی و غفلت ها، همت دولت و همراهی بخش های مردمی و شرکای تجاری سازمان بنادر و دریانوردی را می طلبد.
 
عضو هیأت عامل و معاون امور بندری و مناطق ویژه تصریح کرد: نقش بنادر در توسعه حمل و نقل کشور برکسی پوشیده نیست و نقش بنادر در شبکه حمل و نقل به مثابه سلسله اعصاب در بدن  نقش حیاتی است و باید با مدیریت منابع و کوشش و تلاش بیشتر نقش آن را در همه ی ابعاد حمل و نقل چند وجهی پررنگ تر و برجسته تر کنیم.
 
وی در ادامه با اشاره به طرح های بزرگ انجام شده و در حال انجام در مجتمع بندری امام خمینی (ره) آن را افتخاری برای این بندر برشمرد و از تلاش ها و زحمات مهندس ابراهیم ایدنی طی دوره مدیریت شش ساله اش تشکر کرد و افزود: جای دارد از آقای جلیلیان که حلقه ی وصل دو مدیر خدمتگزار بودند، طی این مدت کوتاه نیز تشکر کنم.
 
وی بنادر کشور و از جمله بنادر استان خوزستان را به لحاظ جایگاه و اهمیت نه تنها دروازه تجارت ملی بلکه از جهت موقعیت کشور در چهار راه ترانزیتی دروازه اقتصادی سیصد میلیون نفر در منطقه برشمرد و اظهار داشت : آقای عبدالهی با دارا بودن سوابق خدمتی و مدیریتی در حوزه های ترانزیت، جذب سرمایه گذاری و تحصیلات عالیه و مرتبط در  این حوزه  از جمله مدیرانی است که با جد و جهد به دنبال توسعه روز افزون است.

جهاندیده افزود: امیدوارم وی در این منصب جدید با بهره گیری از نیروهای خدوم، تلاشگر و با تجربه در بنادر خوزستان که از جمله نیروهای کارآمد سازمان نیز هستند، مسیر ترقی و تعالی بنادر خوزستان را بیش از پیش دنبال کنند.
 
 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.