بازدید سایت : ۳۰۴۳۱

۱۱ کیلومتر از پروژه چهاربانده اهواز خرمشهر امسال تکمیل می‌ شود

معاون امور عمرانی استاندار خوزستان با اشاره به اجرای عملیات چهاربانده اهواز خرمشهر گفت: تلاش می شود حداقل ۱۱ کیلومتر امسال تکمیل شود.

۱۱ کیلومتر از پروژه چهاربانده اهواز خرمشهر امسال تکمیل می‌ شود
تین نیوز

معاون امور عمرانی استاندار خوزستان با اشاره به اجرای عملیات چهاربانده اهواز خرمشهر گفت: تلاش می شود حداقل ۱۱ کیلومتر امسال تکمیل شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، محمد خانچی در حاشیه بازدید از مرز چذابه به همراه نمایندگان وزرا و استان های معین مرز چذابه، اظهار کرد: امروز جلسه اربعین در استان برگزار شد و نمایندگان وزارت های مختلف در حوزه زیرساخت و استان های معین نیز حضور داشتند. همچنین در بازدیدی میدانی آخرین وضعیت پروژه ها مورد ارزیابی قرار می گیرد.

 وی افزود: تلاش می شود تا ابتدای مرداد پروژه های اربعین به پایان برسند و زائران اربعین متفاوتی تجربه کنند.

خانچی ادامه داد: استان خوزستان ۵ محور دارد. در پنج محور طریق الحسین، پروژه های متعددی با اولویت رفع نقاط حادثه خیز وجود دارد. در محور حمیدیه- بستان- چذابه، پل حمیدیه باید تکمیل شود. همچنین پل سوسنگرد در اولویت است و ایمن سازی و روشنایی محورها در اولویت راهداری است.

وی با اشاره به ضرورت پایداری آب و برق دو پایانه مرزی گفت: خوشبختانه در سال گذشته، عملیات اجرایی چهار بانده شدن محور اهواز- خرمشهر که یکی از مصوبات سفر رییس جمهور بود، آغاز شد. تلاش می شود حداقل ۱۱ کیلومتر امسال تکمیل شود که نهایتا ایمنی جاده ها را در پی خواهد داشت.

معاون امور عمرانی استاندار خوزستان گفت: در دو مرز شلمچه و چذابه تمهیداتی برای تامین اتوبوس به ویژه برای خرمشهر اندیشیده شده است. در کنار آن ناوگان ریلی نیز وجود دارد. سال گذشته تدابیر خوبی اندیشیده شد و به سمت عراق نیز اتوبوس اعزام شد. در حال برنامه ریزی هستیم که در صورت تمایل کشور عراق، اعزام اتوبوس را دوباره داشته باشیم.

خانچی یادآور شد: آنتن دهی موبایل یکی از اشکالات دو پایانه و طول مسیر منتهی به آن ها است. این نقاط کور امسال برطرف می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • رضا

    11 کیلومتر یعنی قرار کل پروژه بیش از ده سال طول بکشه چقدر آدم باید کشته بشه تا مسولین یکم همت کنند مگر جاده تونل یا پل داره که اینقدر طول میکشه کل 110 کیلومتر کفی زمان جنگ راه آهن اهواز خرمشهر 100 روزه بازسازی شد وقطار از آن تردد کرد کو آن همه غیرت وهمت چرا این روزا خبری ازش نیست اگر با این مدیریت می خواستیم جنگ اداره کنیم که کلاهم ن پس معرکه بود

  • ورناصری

    لطفا جاده اهواز به مسجدسلیمان ولالی و هفتکل واندیکاچندسال باید طول بکشه 4باند بشه؟ چند نفر دیگه باید جونشون رو از دست بدن تا شما مسوولان بدردنخور از خواب بیدار بشید 12 سال گذشته از دوره نماینده مسجدسلیمان و3 شهرستان دیگه کلنگش زده شد ولی همش فرمایشی بود و موقع رای گرفتن دورش یه فرت وفرتی میکردند امار کشته شدن افرادی کی تو این جاده جان دادن رو دارید؟ یا فقط نفت و گاز و پتروشیمی مسجدسلیمان براتون مهم هست؟ همون پتروشیمی که تریلی هاش 24ساعته ترافیک براه میندازند تو همین جاده مال رو
    تا الان کارمثبتی تو این جاده انجام نشده و کج دار و مريض کار می کنند لطفا پیگیر باشید