بازدید سایت : ۶۷۵۸۰

قطار باری برنامه ای از میاندشت به بندر امام اعزام می شود

در جلسه با مدیران مجتمع فولاد خوزستان مقرر شد قطار باری برنامه ای از میاندشت به بندر امام برای بارگیری روزانه ۱۰۰ واگن محصولات فولادی (شمش، اسلب، آهن الات و فولاد) طبق روال قبل، برنامه ریزی و بصورت منظم اجرا شود.

قطار باری برنامه ای از میاندشت به بندر امام اعزام می شود
تین نیوز

مدیرکل بازرگانی داخلی شرکت راه آهن گفت: در جلسه با مدیران مجتمع فولاد خوزستان مقرر شد قطار باری برنامه ای از میاندشت به بندر امام برای بارگیری روزانه ۱۰۰ واگن محصولات فولادی (شمش، اسلب، آهن الات و فولاد) طبق روال قبل، برنامه ریزی و بصورت منظم اجرا شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، عابدین هادی نژاد افزود: در این جلسه مباحث مربوط به بارگیری، تخلیه و سیر روان و منظم واگن ها و برنامه ریزی مناسب برای سال ۱۴۰۳ مورد بحث و گفتگو قرار گرفت و نمایندگان مجتمع فولاد خوزستان اعلام کردند برای حفظ تداوم و روند بارگیری مواد اولیه، اقدامات لازم برای خرید ۱.۵ میلیون تن کنستانتره از چادرملو و۸۵۰ هزار تن کنستانتره از منطقه سنگان انجام خواهند داد.

هادی نژاد خاطرنشان کرد: در این جلسه همچنین برنامه ریزی های لازم برای بهبود چرخه حمل و ارتقاء سرعت بازرگانی از جمله تعیین زمان تحویل گیری واگن های خالی توسط راه آهن، افزایش سرعت تخلیه در میاندشت توسط مجتمع، افزایش سرعت تعمیرات واگنها و برگشت به سیر آنها و … انجام و مقرر شد قطار باری برنامه ای از میاندشت به بندر امام برای بارگیری روزانه ۱۰۰ واگن محصولات فولادی (شمش، اسلب، آهن الات و فولاد) طبق روال قبل، برنامه ریزی و بصورت منظم اجراء شود.

گفتنی است مدیران کل بازرگانی داخلی و سیر و حرکت شرکت راه آهن ۱۸ اردیبهشت ماه سال جاری ضمن بازدید از سایت ریلی مجتمع فولاد خوزستان، در جلسه ای با حضور مدیران ریلی مجتمع و نمایندگان شرکت های حمل و نقل ریلی آنها، شرکت کردند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.