| کد خبر: 159346 |

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان؛

◄ بدهکاری 140 میلیارد تومانی به پیمانکاران راهداری خوزستان

مطالباتی از سال‌های گذشته وجود دارد که به دنبال حل و فصل و پرداخت آنها در کوتاه‌ترین زمان ممکن هستیم.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان با تایید مطالبات پرداخت نشده راهداران پیمانکار از سازمان استان، عنوان کرد: مطالباتی از سال‌های گذشته وجود دارد که به دنبال حل و فصل و پرداخت آنها در کوتاه‌ترین زمان ممکن هستیم.

به گزارش تین‌نیوز، غلامعباس بهرامی‌نیا تاکید کرد: ما به پیمانکاران حوزه راهداری بیش از یک هزار و 400 میلیارد ریال بدهکار هستیم و این افراد جزوی از همان بدهی در قالب گشت‌های راهداری هستند که امیدواریم با تامین اعتبار بتوانیم نسبت به رفع این مشکل اقدام کنیم.

وی ادامه داد: مطالبات راهداری خوزستان نسبت به استان‌های دیگر زیاد نیست اما همین مطالبات اندک هم باید پرداخت شود به همین دلیل به دنبال تامین اعتبار برای پرداخت مطالبات راهداران استان هستیم.

بهرامی‌نیا درخصوص علت عدم پرداخت حقوق راهداران استان توضیح داد: گشت‌های راهداری جزو نیروهای پیمانکاری طرف قرارداد راهداری بوده که در قالب پیمانکاری استخدام شده‌اند اما نتوانسته‌ایم طلب آنها را پرداخت کنیم.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان گفت: پس از انتزاع راهداری از راه و شهرسازی و انتقال آن به اداره کل مسائلی پیش آمد؛ زیرا به طور طبیعی هر انتزاع و انتقالی، حواشی مختلفی از جمله بحث‌های مالی به همراه دارد.

به گزارش ایرنا؛ کارگران گشت راهداری در شهرهای مختلف استان از جمله شهرستان‌های حمیدیه، هندیجان، هفتگل، دهدز و ایذه بیش از یک سال مطالبات معوق خود را هنوز از سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان دریافت نکرده‌اند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.