| کد خبر: 267286 |

احداث و بهسازی بیش از ۵۵۸ کیلومتر راه روستایی، فرعی و اصلی در خراسان شمالی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خراسان شمالی از احداث و بهسازی بیش از ۵۵۸ کیلومتر راه روستایی، فرعی و اصلی در خراسان شمالی از ابتدای دولت سیزدهم خبر داد.

تین نیوز

محمد مشتری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در همایش تبیینی عملکرد امیدآفرین که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد از احداث ۵۵۸.۶ کیلومتر راه روستایی، فرعی و اصلی در خراسان شمالی از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون خبر داد.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مشتری گفت: در این مدت ۱۶۲.۵ کیلومتر از راه های روستایی استان با ۷۳۱.۳ میلیارد تومان اعتبار احداث و آسفالت و ۳۹۶.۱ کیلومتر از راه های اصلی و شریانی با ۴۸۰ میلیارد تومان اعتبار روکش تقویتی شده است.

وی لکه گیری بیش از ۳۲۱ هزار مترمربع راه اصلی و شریانی، احداث و تکمیل ۲۲ پل ضروری و رفع ۲۳ نقطه حادثه خیز را از دیگر اقدامات این اداره کل در این بازه زمانی برشمرد و افزود: ۱۸۵.۴ کیلومتر راه روستایی و فرعی با ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار روکش شد.

این مسئول اظهار کرد: احداث ۳ باب مجتمع خدماتی رفاهی، نصب، راه اندازی و نگهداری ۱۰ سامانه ثبت تخلف عبور و مرور و نصب ۲ عدد دوربین نظارتی و خرید ۳۱ دستگاه ماشین آلات و تجهیزات راهداری و راه سازی نیز از اقدامات دیگر است.          

استاندار خراسان شمالی هم بر نقش روابط عمومی دستگاه ها در انعکاس و اطلاع رسانی اقدامات و پروژه های امیدبخش انجام شده در راستای جهاد تبیین تأکید کرد و گفت: فعالیت های دستگاه های اجرایی باید به اطلاع مردم برسد و روابط عمومی ها در این خصوص اقدام کنند.

حسین نژاد افزود: از ابتدای دولت سیزدهم ۳۹۶.۱ کیلومتر از راه های اصلی و شریانی روکش تقویتی و بیش از ۳۲۱ هزار مترمربع لکه گیری شده است.

وی با اشاره به عملکرد دستگاه های اجرایی، ارتقای شاخص ها در استان را نشانگر تلاش و هم افزایی همه دستگاه ها و مسئولان دانست.

حجت الاسلام نوری نماینده ولی فقیه در استان نیز اظهار کرد: اقدامات بسیار خوبی در بخش های مختلف انجام شده و مهم ترین تکلیف روابط عمومی، برقراری ارتباط بین مردم و مسئولان و اطلاع رسانی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار نیز به ۱۹۸ مصوبه با ۱۲۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار طی سفر رئیس جمهور به استان اشاره و تصریح کرد: با ابلاغ مصوبات سفر رئیس جمهور اقدامات خوبی در بخش های راه، آب، طرح هادی و حوزه های اجرایی انجام شد.

رشیدی ادامه داد: ۸۰۰ هزار متر مربع آسفالت معابر روستایی و ۸۰۰ هزار متر مربع آسفالت معابر شهری انجام شده است.

وی گفت: شاخص راه روستایی در استان ۴.۴ درصد افزایش داشته و این در حالی است که برای احداث هر کیلومتر راه روستایی بیش از ۵ میلیارد تومان اعتبار نقدی مورد نیاز است.

ناهیدی معاون سیاسی، امنیتی اجتماعی استاندار خراسان شمالی هم در این همایش با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: انعکاس و اطلاع رسانی از اقدامات مطلوب دستگاه ها و دولت موجب امید آفرینی، نشاط اجتماعی، اطمینان خاطر و حضور حداکثری خواهد شد.

در همایش تبیینی عملکرد امیدآفرین جمعی از مدیران و مسئولان روابط عمومی دستگاه های اجرایی و فعالان فرهنگی و رسانه ای حضور داشتند. در این همایش پویش تبلیغی انتخاباتی با عنوان "مردم میدان ۱۴۰۲" رونمایی شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.