| کد خبر: 259123 |

۴۹ درصد ماشین آلات راهداری خراسان شمالی فرسوده است

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی از هزینه کرد ۲.۵ میلیارد تومان اعتبار برای تعمیر ماشین آلات راهداری در این استان طی ۳ ماه نخست امسال خبر داد.

تین نیوز

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی از هزینه کرد ۲.۵ میلیارد تومان اعتبار برای تعمیر ماشین آلات راهداری در این استان طی ۳ ماه نخست امسال خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، حامد معروف اظهار کرد: طی مدت مذکور ۲۶۸ دستگاه ماشین آلات راهداری در استان تعمیر شده که برای تعمیر آن ها ۲.۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی گفت: از ۲۶۸ دستگاه ماشین آلات راهداری موجود در این استان، ۱۱۱ دستگاه ماشین آلات سنگین، ۱۱۳ دستگاه نیمه سنگین و ۴۴ دستگاه سبک بوده و ۲ دستگاه نیز از رده خارج شده که ۴۳ دستگاه تعمیر اساسی شده است.

معروف با بیان اینکه ۵ دستگاه ماشین آلات در حال اورهال و بازسازی است در خصوص وضعیت فرسودگی ناوگان ماشین آلات راهداری خراسان شمالی افزود: عمر متوسط این ناوگان ۲۴.۱ سال و میزان فرسودگی ۴۹.۶ درصد است.

وی اظهار کرد: در سال جاری، خرید یک دستگاه لودر، یک دستگاه بیل مکانیکی و ۲ دستگاه تریلی کشنده برای کاهش فرسودگی ناوگان ماشین آلات، در دست اقدام قرار گرفت.

این مقام مسئول ادامه داد: اورهال، تعمیرات و نگهداری ماشین آلات برای خدمات رسانی بیشتر به مسافران و رانندگان جاده ای امری ضروری است و در تمام ایام سال برای استفاده مناسب در فصول مختلف انجام می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.