| کد خبر: 206611 |

شرکت هواپیمایی آمریکا پروازها به میلان ایتالیا را تعلیق کرد

شرکت هواپیمایی آمریکن ایرلاینز به دنبال هشدار وزارت امور خارجه آمریکا درباره سفر به بخش هایی از ایتالیا به دلیل شیوع کرونا، تمام پروازهایش به میلان مرکز ناحیه لامباردی در شمال ایتالیا را تعلیق کرد.

تین نیوز

شرکت هواپیمایی آمریکن ایرلاینز به دنبال هشدار وزارت امور خارجه آمریکا درباره سفر به بخش هایی از ایتالیا به دلیل شیوع کرونا، تمام پروازهایش به میلان مرکز ناحیه لامباردی در شمال ایتالیا را تعلیق کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، یکشنبه (امروز) خبرگزاری رویترز، این شرکت آمریکایی اعلام کرده که به دلیل کاهش در تقاضا همه پروازهایش از فرودگاه بین المللی جان اف کندی به میلان و برعکس را تا ۵ فروردین ۱۳۹۹ (۲۴ آوریل) متوقف می کند.

ایتالیا بدترین شیوع بیماری کرونا را تجربه کرده و تاکنون بیش از یک هزار و ۱۰۰ نفر در این کشور مبتلا و ۲۹ نفر بر اثر آن جان باخته اند.

شیوع این بیماری از هفته گذشته از ۶۰ کیلومتری میلان، پایتخت مالی ایتالیا در شمال این کشور آغاز شد.

روز گذشته (شنبه) دولت دونالد ترامپ هشدار سفر خود به ناحیه لامباردی و استان ونتو را به «سطح ۴- از سفر کردن پرهیز کنید» افزایش داد. این تصمیم به دلیل سطح انتقال ویروس و اجرای قرنطینه محلی اتخاذ شده است.

مایک پنس معاون ترامپ نیز روز شنبه گفت که وزارت امور خارجه آمریکا به منظور هماهنگی سنجش پزشکی افرادی که به آمریکا وارد می شوند، با ایتالیا همکاری خواهد کرد.

بر اساس گزارش رویترز امروز یکشنبه آخرین پرواز آمریکن ایرلاینر از میلان خواهد بود. این شرکت روزانه یک پرواز به ایتالیا از مبدا فیلادلفیا به روم پایتخت ایتالیا خواهد داشت و قرار است خدمات فصلی خود به شهر ونیز ایتالیا را نیز اردیبهشت (مهر) از سرگیرد.

ترامپ شامگاه شنبه ۱۰ اسفندماه،  تنها ساعاتی بعد از جان باختن اولین مورد از مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا، برای مهار این ویروس مرگبار از تمدید اعمال محدودیت‌ سفر به کشورهای ایتالیا، کره جنوبی و ایران خبر داد.

تاکنون ۱۵ مورد ابتلا به کرونا در سراسر آمریکا تایید شده و ۴۶ مظنون که از کشورهای دیگر به ایالات متحده بازگشته‌اند، قرنطینه شده‌اند.

کاخ سفید درحالی مدعی است که شیوع کرونا را تحت کنترل درآورده که ارتش آمریکا در مورد خطرناک بودن این ویروس به نظامیان خود در سراسر جهان هشدار داده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.