| کد خبر: 170806 |

◄ اختصاص چهار میلیار تومان بودجه به چهارخطه شهرکرد–بن-داران

با تخصیص اعتبار 40میلیارد ریالی به پروژه احداث چهارخطه شهرکرد–بن-داران، روند اجرای این پروژه ملی از سر گرفته شد.

تین نیوز

با تخصیص اعتبار 40میلیارد ریالی به پروژه احداث چهارخطه شهرکرد–بن-داران، روند اجرای این پروژه ملی از سر گرفته شد. داریوش حسینی، مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال بختیاری با اعلام این خبر گفت: این چهارخطه به طول تقریبی 111 کیلومتر از مهم‌ترین پروژه‌های مواصلاتی استان و کریدور جنوب به مرکز کشور است که 25 کیلومتر آن در سال‌های گذشته به بهره‌برداری رسیده است.

به‌ گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، حسینی با اشاره به توقف این پروژه به علت تأمین نکردن اعتبار این طرح درگذشته، از ضرورت تکمیل این پروژه در راستای کاهش مسافت، کاهش حوادث و سوانح رانندگی در این مسیر با توجه به تردد ماشین‌‎های حمل بار و سواری خبر داد.

او خاطرنشان کرد: با پیگیری‌‎های انجام‌شده مبلغ 40 میلیارد ریال برای ازسرگیری این پروژه در سال‌جاری از طریق وزارت راه و شهرسازی در راستای تکمیل بخش دیگری از این چهارخطه اختصاص‌یافته است.

او اظهار امیدواری کرد با توجه به اختصاص اعتبار و مطالعه طرح توسط مهندسان مشاور پیمانکار طرح، در آینده‌ای نزدیک شاهد ادامه این محور مواصلاتی تا روستای شیخ شبان از توابع شهرستان بن باشیم.

اتمام این پروژه باعث ارتقا ایمنی محورهای مواصلاتی استان شده و با توجه به استانداردهای این پروژه تعداد تلفات رانندگی استان به‌طور محسوسی کاهش خواهد داشت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.