| کد خبر: 261872 |

مترو پرند در مدار بهره برداری قرار می گیرد

وزیر راه و شهرسازی با اعلام خبر تکمیل و واگذاری ۴ هزار مسکن مهر باقی مانده از ۱۲ سال گذشته و هفت مدرسه در پرند طی دو هفته آینده و بهره‌برداری از متروی پرند با حضور رئیس جمهور خبر داد.

تین نیوز

مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی پس از جلسه هیئت دولت، در جمع خبرنگاران بیان کرد: طی ۲ الی ۳ روز آینده تست گرم متروی پرند که آرزوی دیرینه مردم آن خطه بوده انجام خواهد شد و از آنجا که این پروژه در چند ماه گذشته رشد خوب و پیشرفت قابل توجهی داشته، ظرف دو هفته آینده با حضور رئیس جمهور به بهره برداری می رسد که به ساکنان این شهر جدید و شهرهای پیرامون کمک می کند.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، بذرپاش با بیان این که ۴ هزار واحد مسکن مهر از ۱۲ سال قبل باقی مانده، افزود: همزمان با افتتاح متروی پرند، این واحدها به متقاضیان عزیز و مردم شریف آن خطه که ۱۲ سال منتظر دریافت مسکن بودند، تقدیم خواهد شد.

وی یادآور شد: در این راستا ۱۰ هزار مسکن مهر باقی مانده از سال های گذشته در شهر جدید پردیس به اتمام رسید که از این میزان حدود ۵ هزار واحد به مردم واگذار شد.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به این که یک هزار و ۸۰۰ مسکن مهر در شهر جدید مهستان هم به بهره برداری خواهد رسید، ادامه داد: ۲۴۰ هزار مسکن مهر از گذشته با پیشرفت های مختلف باقی مانده بود که امروز با افتخار می توان گفت حدود یک هزار واحد از این تعداد تحویل مردم داده شده و عزم خود را جزم می کنیم که سایر واحدهای باقی مانده را نیز به مردم تحویل دهیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.