| کد خبر: 264732 |

۲۵ کیلومتر از جاده حمیل به ایلام چهار خطه می شود

استاندار ایلام با بیان اینکه چهار خطه شدن ۲۵ کیلومتر از مسیر حمیل به ایلام در دست اقدام است، گفت: ۹ کیلومتر از این مسیر آماده آسفالت است.

تین نیوز

حسن بهرام نیا در سفر به شهرستان چرداول و بازدید از طرح چهار خطه محور ایلام - حمیل اظهار کرد: این طرح در راستای تسهیل در تردد مردم استان و زوار اربعین حسینی باید مطابق زمانبندی انجام شده و هر چه زودتر به بهره برداری برسد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، بهرام نیا با بیان اینکه از تونل آزادی تا شهر شباب در شهرستان چرداول ۵۰ کیلومتر است، گفت: ۲۵ کیلومتر این مسیر در حال حاضر چهار خطه شده و ۲۵ کیلومتر باقیمانده در دست اجرا است.

مسیر حمیل به ایلام

بهرام نیا با اشاره به اینکه ۹ کیلومتر از ۲۵ کیلومتر باقیمانده این پروژه، آماده آسفالت شده است، یادآور شد: اعتبار این طرح در ۲ قرارداد ۴ هزار میلیارد ریال است.

استاندار ایلام با بیان اینکه مطالعه این طرح انجام شده و نسبت به تصریح کرد: با تلاش مجموعه عوامل از جمله راه و شهرسازی و پیمانکاران این طرح امید است که محور اصلی اربعین استان (از حمیل تا مهران) تا اربعین ۱۴۰۴، چهارخطه شده و یک مسیر چهارخطه از حمیل تا مهران را داشته باشیم.

وی با تاکید بر تسریع در اجرای قطعات مختلف چهارخطه کردن مسیر حمیل - ایلام، خاطرنشان کرد: طول محور ایلام- سرابله- حمیل ۱۱۲ کیلومتر بوده که ۷۸ کیلومتر آن در حوزه استحفاظی استان ایلام قرار دارد.

چهارخطه شدن مسیر حمیل در استان کرمانشاه تا ایلام نقش مهمی در راستای مدیریت ترافیک و تسهیل در تردد زوار اربعین حسینی برای تردد از مرز مهران دارد.

 
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.