| کد خبر: 268110 |

◄ همایش اقتصاد دریامحور 23 و 24 بهمن ماه برگزار می شود

همایش اقتصاد دریامجور ایران بیست و سوم و بیست و چهارم بهمن ماه به همت انجمن کشتیرانی و با همکاری سازمان‌های بنادر و دریانوردی، سازمان توسعه تجارت و اتاق بازرگانی ایران در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار خواهد شد.

تین نیوز

همایش اقتصاد دریامحور ایران بیست و سوم و بیست و چهارم بهمن ماه  به همت انجمن کشتیرانی و با همکاری سازمان‌های بنادر و دریانوردی، سازمان توسعه تجارت و اتاق بازرگانی ایران در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار خواهد شد.

برخی از عناوین این همایش عبارتند از؛ کریدور شمال جنوب و نقش آن در تسهیل تجارت بین الملل و افزایش کارایی حمل و نقل ترکیبی و بین وجهی منطقه ای و فرامنطقه ای، سرمایه گذاری های مشترک و همکاری های منطقهای در قالب عملکرد کریدور شمال جنوب با بهره گیری از ظرفیت های سازمان اکو و سازمان شانگهای و گروه بریکس، حمل و نقل ریلی زمینه ساز تنوع و توسعه مبادلات تجاری و در کریدور شمال جنوب ، حمل و نقل جاده ای نقطه قوت کریدور شمال جنوب و ... .

مسعود پل مه دبیرکل انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران، داریوش امانی رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، سید میعاد صالحی مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران، علی اکبر صفایی مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، مهدی ضیغمی رئیس سازمان توسعه تجارت، سیدکمال هادیان فر معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی و ... از جمله سخنرانان این همایش به شمار می روند.

انتهای پیام

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • سعید قصابیان 0 0

    اگر با برگزاری همایش ، اقتصاد کشور دانش بنیان شد و اگر با برگزاری همایش ، تورم کنترل شد و اگر با برگزاری همایش تولید رشد کرد و اگر با برگزاری همایش تجارت توسعه پیدا کرد ، با برگزاری همایش ، اقتصاد هم دریا محور میشود!